آروان
بازی تاین
تقویم 1403

دانلود Altova Authentic Enterprise برای ویندوز

Altova Authentic Enterprise ابزاری برای مدیریت فایل های XML برای کاربران غیر حرفه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید محتوای دلخواه خود را از فرم های کاری ای که در اختیار دارید ایجاد نمایید بدون این که لازم باشد زیرساختار فایل های دیتابیس را مشاهده کنید. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری بصری بوده و از مجموعه بزرگی از ویژگی های مختلف برای ویرایش فایل های XML پشتیبانی می کند که کار را برای کاربران غیر حرفه ای آسان تر می سازد. انعطاف پذیری این اپلیکیشن بالا بوده و از آن برای مصارف مختلفی نظیر مدیریت پروژه ها، اضافه کردن ورودی ها و بسیاری دیگر می توان استفاده نمود.

Altova Authentic Enterprise به کاربران امکان ویرایش مستقیم محتوای دیتابیس را تحت قالب های مختلفی می دهد که در آن می توان به شخصی سازی قالب ها پرداخت. از قالب های رایج استاندارد DITA و DocBook صنعتی که برای بیشتر فایل های XML به کار می روند نیز به شکل کامل پشتیبانی می شود. این نرم افزار از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و املای حروف را به شکل زنده بررسی می کند. از طریق FTP و WebDAV می توانید به فایل های خود از راه دور دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
IDM UltraEdit v20.00.0.1040 Final نرم افزاری قدرتمند جهت ویرایش فایلهای متنی
IDM UltraEdit نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی می باشد که دارای امکانات و ویژگی های فراوانی می باشد. در این نرم افزار کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند به راحتی اقدام به کد نویسی زبان های HTML , PHP , Perl , Java , jаvascript و ... نمایند. این نرم افزار از تمامی این زبان ها برای کدنویسی پشتیبانی کامل را به عمل می آورد و با منظم سازی کدها به کمک رنگ بندی به برنامه نویسان این امکان را می دهند تا به راحتی ادقام به کدنویسی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ویرایشگر کدهای HEX نیز می باشد. که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد. IDM Computer Solutions نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.
ادامه مطلب

دانلود GPU-Z

دانلود GPU-Z

GPU-Z برنامه‌ ای کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. با این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید. این نرم افزار بسیار کاربردی را در ادامه از پاتوق یو دریافت کنید.
ادامه مطلب

بهینه سازی رم ویندوز Chris-PC RAM Booster 2.50

Chris-PC RAM Booster وقتی که رم سیستم شما فول می شود ویندوز برای باز کردن نرم افزارها از یک حافظه پنهانی و توسط هارد دیسک با نام pagefile اقدام به باز کردن نرم افزارها می کند که همین امر باعث افت سرعت ویندوز ، نرم افزارها و کراش ها ناگهانی در ویندوز می شود.

Chris-PC RAM Booster ابزاری مناسب است که قادر به بهینه سازی و آزاد سازی رم ویندوز می شود بدین صورت وقتی تا حد معینی رم ویندوز پر شد این ابزار شروع به کار کرده و رم را آزاد می کند تا سرعت ویندوز و باز کردن نرم افزار به طور محسوسی افزایش پیدا کند. این ابزار باعث افزایش قابل توجه ویندوز و باز کردن ابزارهای مختلف می شود.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار برنامه نویسی و ویرایشگر متن پیشرفته IDM UEStudio 14.00.0.1012

IDM UEStudio نرم افزاری قدرتمند از شرکت IDM بر پایه نرم افزار معروف این شرکت با نام UltraEdit می باشد. توسط این ابزار حرفه ای شما قادر به ویرایش متن، برنامه نویسی، ساخت نرم افزار، پشتیبانی و نگه داری از پایگاه داده ها یا ساختار سازی وب سایت ها می باشد. سازندگان این نرم افزار بر اساس نظر کاربران حرفه ای آن، امکانات ویژه و دلخواه کاربران را به آن اضافه کرده اند. از نمونه آنها می توان به پشتیبانی از 30 کامپایلر محبوب، کنترل یکپارچه نسخه CVS، مرورگر Class داخلی، تبدیل پروژه و ابزار اشکال زدایی اشاره کرد.یکی از عناصر مهم برای یک محیط برنامه نویسی، بخش ویرایشگر کد آن می باشد. این بخش ، هسته مرکزی یک محیط برنامه نویسی به حساب می آید. UEStudio دارای یک بخش ویرایشگر قدرتمند، پایا و دارای استانداردهای انواع نرم افزارهای ویرایش متن و برنامه نویسی می باشد.
ادامه مطلب

دانلود SysGauge برای اندروید

SysGauge نام نرم افزاری دقیق برای مانیتورینگ کردن استفاده از منابع سیستمی می باشد. شما می توانید Task Manger را باز کنید و در بخش Performance اطلاعات دقیقی از جزئیات کارکرد سیستمتان بیابید، اما این برنامه جامع تر می باشد و جزئیات بیشتری را در احتیار شما می گذارد. اطلاعاتی نظیر میزان مصرف رم، cpu و ... از ویژگی های این برنامه می باشد. شما می توانید ایمیل خود را به برنامه بدهید تا گزارش های برنامه برای شما ایمیل شود یا به شکل فایل های اکسل یا pdf گزارش های برنامه را خروجی بگیرید. در صورت بروز هرگونه مشکلی این برنامه به شما هشدار خواهد داد. فعالیت های اینترنتی نیز مانیتورینگ می شوند و شما می توانید در صورت دیدن بروز هرگونه فعالیت مشکوک، جلوی آن را بگیرید. در صورتی که مصرف سیستمتان، از حدودی که برای آن تعیین کرده اید بالاتر برود، این برنامه به شکل خودکار سیستمتان را خاموش می کند.
ادامه مطلب