آروان
بازی تاین
تقویم 1403

دانلود نرم افزار Siemens Star CCM+ 2402.0001 v19.02.012 برنامه شبیه‌سازی جریان سیالات و تحلیل دینامیک

نرم افزار Siemens Star CCM یک برنامه مهندسی قدرتمند است که برای شبیه‌سازی جریان سیالات و تحلیل دینامیک سیالات به کار می‌رود. این نرم‌افزار توسط شرکت Siemens توسعه داده شده است و از آن برای مدل‌سازی و تحلیل جریان هوا، آب، حرارت، واکنش شیمیایی و دیگر پدیده‌های مرتبط استفاده می‌شود. شبیه‌سازی جریانات خرده‌مقیاس و چند فازی از جمله جریان مخلوط، تبخیر و تردد یکی از ویژگی‌های مهم و جالب این برنامه به حساب می‌آید.

به کمک Siemens Star CCM+، مهندسان و محققان می‌توانند به شکل دقیق و حرفه‌ای مدل‌های سیالاتی خود را ایجاد و تحلیل کنند، و از این طریق به بهبود فرایندها و بهینه‌سازی طراحی‌ها در زمینه‌های مختلف صنعتی دست یابند. رابط کاربری گرافیکی کارآمد و قدرتمند برای تعامل و کنترل فرایندهای مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل یکی از ویژگی‌هایی است که بدون شک به کمک مهندسان خواهد آمد، بیشترین قسمت مورد استفاده از این عنوان مدل‌سازی و تحلیل جرم در سامانه‌های شیمیایی و بازده‌شناسی می‌باشد.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار Audiority Plugins Bundle 2024.4.13 برنامه مجموعه پلاگین‌های موسیقی مختلف

نرم افزار Audiority Plugins Bundle یک مجموعه از پلاگین‌های موسیقی است که توسط شرکت Audiority تولید شده‌اند. این مجموعه شامل انواع پلاگین‌های موسیقی مختلف مانند سینت‌ها، افکت‌ها، فیلتر‌ها می‌باشد که بیشتر برای استفاده در موسیقی الکترونیک و تنظیم صداها و میکس و مسترینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این عنوان پلاگین‌هایی که قابلیت‌های افکت و پردازش صدا مانند ریورب، کمپرسور برای بهبود و غنی‌تر کردن صداها دارد ارائه می‌دهند.

استفاده از Audiority Plugins Bundle برای تنظیم و بهبود صداها، ایجاد افکت‌های خلاقانه، تولید موسیقی و میکس و مسترینگ آن‌ها، به عنوان یک بخش حیاتی از فرایند ایجاد موسیقی الکترونیک و تولید صداهای حرفه‌ای، بسیار ارزشمند است. پلاگین‌هایی برای تنظیم فرکانس‌ها، حذف نویز، پاوراپ و کسب صداهای متفاوت در برنامه وجود دارد که به سادگی می‌توانید هر کدام را که نیاز داشتید فقط با چند کلیک ساده استفاده کنید.

ادامه مطلب

Camtasia Studio

نرم افزار TechSmith Camtasia Studio

ابزار قدرتمند فیلمبرداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم آموزشی

 

Camtasia Studio راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

ادامه مطلب

دانلود Cakewalk SONAR Platinum برای ویندوز

Cakewalk SONAR Platinum نرم افزاری مناسب برای افراد آماتور یا حرفه ای می باشد که می خواهند صدا های دلخواه خود را ضبط نمایند و به شکل حرفه ای کار های خود را عرضه نمایند. این نرم افزار تمامی نیاز های شما را فراهم می سازد، از ضبط صدا تا ویرایش و میکسینگ را می توانید در این برنامه به سادگی انجام دهید. با وجود موتور mixing 64-bit، می توانید به سادگی ترک های موسیقی خود را با یک دیگر ترکیب نمایید و بدون افت کیفیت از آن ها خروجی بگیرید.

این نرم افزار دارای track templates می باشد و از نمایش matrix ی پشتیبانی می کند. شما می توانید موسیقی های خود را با کمک این برنامه آنالیز کنید و بر روی آن ها امتیازگذاری نمایید. این نرم افزار برای آلت های موسیقی مجازی بسیار مناسب می باشد و در کنار آن ها می تواند بیشترین کیفیت ممکن را در موزیک های مختلف ایجاد نماید. امکان اشتراک گذاری موسیقی ها در رسانه های اجتماعی وجود دارد و برای ژانر های مختلف موسیقی، ابزار متفاوتی تدارک دیده شده است. برای بهینه سازی موسیقی های خود می توانید از amplifier های متعدد، FX chain ها و ... استفاده نمایید. این نرم افزار می تواند موسیقی های شما را بدون افت کیفیت به شکل فشرده ایجاد کند تا راحت تر بتوانید آن ها را به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب

گوش داده به بیش از صد هزار رادیو اینترنتی از طریق اندروید TuneIn Radio Pro v12.9 Build 188

TuneIn Radio Pro نام ابزاری کامل و قدرتمند برای اندروید می باشد که توسط آن قادر به گوش دادن تقریبا تمامی رادیوها و پادکست های جهان می باشید ! توسط این نرم افزار شما می توانید بیش از 10.0000 رادیو و پادکست صوتی را در گوشی اندروید خودتان گوش کنید. نرم افزار تا کنون نزدیک 100 میلیون بار در مارکت گوگل دانلود شده است و امتیاز 4.4 از 5 را در این مارکت کسب کرده است.

توسط این نرم افزار می توایند رادیوهای زنده و پادکست هایی که به صورت روزانه و هفتگی توسط افراد مختلف در اینترنت پخش می شود را می توانید بشنوید ، علاوه بر شنیدن شما قادر به ضبط همزمان رادیوها نیز خواهید بود. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.0 به بالا را داراست.

ادامه مطلب

دانلود DbVisualizer Pro برای ویندوز

DbVisualizer Pro اپلیکیشنی قدرتمند برای توسعه دهندگان، DBAها، و آنالیزر ها می باشد. شما می توانید به رنج گسترده ای از دیتابیس ها نظیر MySQL, Netezza, NuoDB, Oracle, PostgreSQL, SQLite, Sybase و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید. این نرم افزار از کامل کردن خودکار دستور، sql های پارامترگذاری شده، ساخت بصری query ها و ... پشتیبانی می کند. در پنل سمت چپ این برنامه می توانید نمایشی درختی از فایل ها و محتوای آن ها را مشاهده کنید. امکان فرمت کردن داده ها و استفاده از دستورات مختلف برای مدیریت پایگاه داده ها به شکل مستقیم وجود دارد. توابع مختلف را کامپایل کنید و نیازهای خود را برطرف سازید. داده ها در میزهایی مانند Spreadsheet به نمایش در می آیند. شما می توانید آن ها را از اکسل یا فایل های CSV وارد پایگاه داده های خود کنید.

میزهای داده ها و آبجکت های پایگاه داده ها را در فرمت هایی نظیر CSV, XML و بسیاری دیگر به راحتی خروجی بگیرید. DbVisualizer Pro دارای محیطی سازماندهی شده و واضح می باشد که در آن کاربر می تواند بر روی کار خود تمرکز کند بدون آن که توسط ابزار ناکارآمد و اضافی گیج شود.

ادامه مطلب