آروان
تقویم 1403

دانلود Autodesk AutoCAD Electrical 2017

دانلود Autodesk AutoCAD Electrical 2025 اتوکد الکتریکال

 

Autodesk AutoCAD Electrical 2025 اتوکد الکتریکال نام نرم افزار عالی عرضه شده از کمپانی معروف اتوکد برای طراحی مدارهای الکتریکی می باشد ، اتوکد الکتریکال ، بخشی از راه حل دریافت برای نمونه سازی دیجیتال و برای ایجاد و اصلاح سیستم های کنترل الکتریکی می باشد. این شامل تمام قابلیت های اتوکد، به علاوه مجموعه ای جامع از ابزار برای اتوماسیون کنترل وظایف مهندسی، مانند ساختن مدارها و سیم کشی می باشد. اتوکد الکتریکال یک کتابخانه بیش از 700.000 علامت الکتریکی و اجزای سازنده فراهم می کند ، شامل زمان واقعی خطا و تیم الکتریکی و مکانیکی را قادر می سازد به همکاری در نمونه های دیجیتال ساخته شده با نرم افزار دریافت کنند.
ادامه مطلب

نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2017

دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture 2025 نسخه های 32 و 64 بیتی

 اتوکد آرشیتکت معماری برترین ابزار طراحی نقشه های معماری

 

Autodesk AutoCAD Architecture 2025 اتوکد آرشیتکت نام یکی از برترین ابزارهای طراحی نقشه های معماری می باشد ، این ابزار ظاهری شبیه به نرم افزار اتوکد دارد با این تفاوت که امکانات نرم افزار برای طراحی سریع و حرفه ای نقشه های معماری بهینه شده است. اگر جز افرادی هستید که با اتوکد کار کرده اید ، بی شک کار کردن با این نرم افزار نیز برای شما آسان خواهد بود و خیلی سریع می توانید با بخش های مختلف نرم افزار رابطه برقرار کنید.

نرم افزار امکانات بی شماری برای طرح ها و نقشه های دو و سه بعدی معماران در اختیار می گذارد ، این ابزار قابلیت ایجاد جزییات مختلف نقشه را به شما خواهد داد و دارای المان های مختلف که با یک کلیک در نقشه قرار می گرند می باشد از جمله این المان ها می توان به ترسیم انواع سقف ها ، شیروانی ، پلان کف و ......را همراه با دادن دیتابل ها و متریال ها  در اختیار شما می گذارد.

ادامه مطلب

https://dl6.patoghu.com/alireza/1394/05/Pic/Adobe-Illustrator-CC.jpg

Adobe Illustrator یکی دیگر از نرم افزار های کمپانی Adobe میباشد که به شما در زمینه طراحی بردار کمک میکند . شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به طراحی برداری روی تصاویر، فایل های تصویری ، انیمیشن های فلش و ...  بپردازند.در نسخه جدید این نرم افزار شاهد بهبود عملکرد نرم افزار ، رسم بردار پیشرفته، ابزار تایپ لمسی، بسته بندی فایل و ... بودیم.ابزار چند لمسی در صفحه مولتی تاچ به شما اجازه میدهد بر روی انتقال مقیاس و چرخش کاراکتر ها و حتی کپی متن تسلط بیشتری داشته باشید .این نرم افزار که امروز تیم پاتوق یو برای شما آماده کرده است در دو نسخه ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی منتشر شده است که شما نسبت به سیستم خود یکی از این نسخه هارو دانلود و نصب میکنید.
ادامه مطلب

دانلود GraphPad Prism برای ویندوز

GraphPad Prism نرم افزاری قدرتمند می باشد که رسم نمودار های علمی، فیت کردن اطلاعات (با regression غیر خطی)، سیستم آماری قابل فهم، و طبقه بندی آسان اطلاعات را یکجا ارائه می کند. این نرم افزار در ابتدا برای بایولوژیست های تجربی و موسسه های دارویی طراحی شده بود اما به تدریج پیشرفت کرد و تا جایی گسترده شد که اکنون پژوهشگران اجتماعی و سایر محققان نیز از آن استفاده می کنند. بیش از 200 هزار کاربر در 110 کشور جهان از این برنامه برای آنالیز کردن داده ها، طراحی و رسم اطلاعات استفاده می کنند. این نرم افزار یکی از برنامه های مورد علاقه دانشجویان نیز می باشد.

با GraphPad Prism قادر به طبقه بندی اطلاعاتتان در زمان کمتری هستید. برخلاف spreadsheet ها یا سایر برنامه های رسم نمودار، این برنامه 8 نوع مختلف از data table ها را ارائه می کند که شما نیاز به رسم آن ها دارید. این ویژگی، کار وارد کردن اطلاعات را آسان تر می کند و خطاها را کاهش می دهد و می توانید انتظار آنالیزهای مناسب تری را داشته باشید. این نرم افزار نمودارهای خیره کننده ای ایجاد می کند. GraphPad Prism آنالیزهایی نظیر بقا، مقایسه، درک اطلاعات آماری و ... را در خود جای داده است. می توانید به سرعت کار با برنامه را بیاموزید و از ویزگی های مختلف آ« استفاده نمایید.

ادامه مطلب

مدل سازی انیمیشن 3 بعدی با نرم افزار Blender v2.61 RC1

Blender نرم افزاری که به شما در ساخت محتوای دو بعدی و سه بعدی کمک خواهد کرد این نرم افزار طیف وسیعی از مدلسازی , پوسته سازی,نورپردازی , انیمیشن و پردازش ویدئو را برای شما محیا می کند این نرم افزار یکی از معروف ترین اپلیکیشن های گرافیک سه بعدی متن باز دنیا می باشد. Blender به شما امکان ساخت تبلیغات و انیمیشن های تلویزیونی را می دهد.  به دور از هر گونه پیچیدگی و سر درگمی با امکانات این ابزار می توانید . تمامکی اصول ساخت و پرداختا انیمیشن ها در این ابزار به خوبی رعایت شده است و عملکرد و سرعت نرم افزار در رندر اطلاعات و ساخت انیمیشن های 3d بسیار بالا می باشد.

ادامه مطلب

دانلود AUTODESK INVENTOR PRO V2018 برای ویندوز

AUTODESK INVENTOR اتودسک اینونتور از پیشرفته ترین ابزار های طراحی سه بعدی و طراحی صنعتی می باشد که با امکانات متعددی که در اختیار کاربر قرار می دهد، به عنوان بهترین نرم افزار در این عرصه شناخته می شود. طراحی های ساخته شده توسط AUTODESK INVENTOR PRO بسیار واقع گرایانه می باشند و می توانید جزئیات طراحی خود را آنقدر زیاد کنید که کاملا واقعی به نظر برسند. یادگیری این برنامه تقریبا برای هر مهندسی لازم است، انواع طرح ها را به سادگی می توانید در این برنامه اجرا نمایید. گرچه در ابتدا، به علت امکانات بسیار زیادی که این برنامه به شما می دهد، ممکن است گیج شوید ولی با کمی کار کردن با آن به سرعت آشنا خواهید شد. در نسخه جدید این برنامه می توان شاهد 387 بهینه سازی در در جاهای مختلف برنامه بود. فایل های ساخته شده توسط این برنامه غالبا با فرمت CAD  هستند و این فرمت توسط بیشتر نرم افزار های این زمینه خوانده می شود. هم چنین می توانید به این نرم افزار پلاگین های مختلفی را اضافه نمایید، تا عملیات ساخت اجسام سه بعدی را برای خود راحت تر سازید. مدل های ایجاد شده توسط این برنامه، در لایه سه بعدی هستند، یعنی شما می توانید آن ها را بچرخانید و در انواع زوایا آن ها را مشاهده کنید. اگر از کاربران افتر افکت هم باشید، امکان استفاده از لایه های سه بعدی این برنامه، در افتر وجود دارد. بخش هایی که کامل نمی شوند را می توانید به سادگی به یک دیگر متصل کنید و تصاویر سه بعدی بسیار واضحی را ایجاد نمایید. این برنامه رایگان نمی باشد و برای کار با آن یا باید لایسنس آن را تهیه کنید یا از کرک ها و keygan های موجود استفاده کنید. این برنامه برای ایجاد کردن ابزار های صنعتی به کار می رود. می توانید مدل های سه بعدی بسیار پیچیده ای را با استفاده از این نرم افزار ایجاد نمایید.
ادامه مطلب