صفحه 7 از 7 نخستنخست ... 567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 64 , از مجموع 64

موضوع: جــــام حذفـــی فوتبال کشور فصل 89 - 90 【اخبار + نتایج】

  1. MryM.SeVeN آواتار ها
    MryM.SeVeN
    مدیر سابق
    Apr 2009
    14,723

    پیش فرض

    دلیلی پس از حذف ذوب آهن:

    جام حذفی برایمان مهم نبود/ می‌خواهیم روی لیگ برتر تمرکز کنیم


    مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه قصد توجیه حذف تیمش از رقابتهای جام حذفی را ندارد گفت: برنامه ای برای جام حذفی نداشتیم.

    اصغر دلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حذف تیم ذوب آهن از رقابتهای جام حذفی با شکست برابر شهرداری یاسوج ضمن بیان مطلب فوق گفت: یکی از دلایلی که ما توانستیم در این سال فوتبالی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات داخلی بازیهای یکنواختی را ارائه دهیم این بود که با برنامه ریزی منسجم از فوتبال زدگی بازیکنان جلوگیری کردیم. این موضوع مهمی برای موفقیت بود زیرا غیر از ما هیچ تیمی از ایران درگیر مسابقات مختلف نبود.

    وی اضافه کرد: فوتبال زدگی برای تیمی که همیشه در حال مسابقات است یک امر طبیعی است و این فاکتور به تیم ها ضربه می زند. قطعا همین مسئله باعث می شود بازیکنان شادابی و نشاط لازم را برای ارائه فوتبال از دست بدهند اما ما سعی کردیم با برنامه ریزی زیاد و برنامه های انگیزشی انگیزه را به بازیکنان تیم برگردانیم.
    مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه در فصل گذشته به این مسئله مهم توجهی نکرده بود اضافه کرد: ما فصل گذشته در بازیهای پایانی لیگ به راحتی امتیاز را از دست دادیم اما امسال برای جلوگیری از فوتبال زدگی و ایجاد شادابی و نشاط برنامه ریزی منسجمی داریم.

    وی اضافه کرد: شاید هر کسی صحبت های امروز مرا بخواند بگوید چون آنها از جام حذفی کنار رفته اند قصد توجیه شکست خود را دارند ولی در مجموعه خودمان خصوصا کادر فنی پیش از این دیدار بارها با افراد مختلف خصوصا ابراهیم زاده و کادر فنی صحبت و مشورت کردیم حتی کادر فنی هم از ما در مورد سیاست کلی باشگاه در خصوص جام حذفی سئوال کرد. ما هم پس از جلسات و مشورت های متوالی به این نتیجه رسیدیم جام حذفی را زیاد جدی نگیریم.

    دلیلی در این خصوص اضافه کرد: قطعا در هفته های آینده برای قهرمانی در لیگ رقابت تنگاتنگی با تیم های مطرح دیگر داریم ضمن اینکه با شروع لیگ قهرمانان شرایطمان نسبت به سال گذشته متفاوت تر خواهد بود. فصل قبل تیم ها روی ما زیاد حساب نمی کردند و از همین مسئله ما برای ضربه زدن به تیم های بزرگ به بهترین شکل استفاده کردیم. ولی امسال قطعا همه تیم ها برای موفقیت مقابل ما که نایب قهرمان آسیا هستیم به میدان می آیند.

    وی با بیان اینکه برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات سنگین باید همه شرایط را برای نتیجه گیرید آماده کنیم اضافه کرد: پیش از این بازی و در نشست هایی که با ابراهیم زاده و کادر فنی داشتم خودم پیشنهاد دادم در این بازی از بازیکنان امید استفاده شود اما ابراهیم زاده مقابل شهرداری از کسانی استفاده کرد که کمتر به میدان رفته باشند و آنها هم در شرایط مسابقه قرار گیرند. در مجموع این مسئله به نوعی سیاست باشگاه بود که جام حذفی را جدی نگیرد.

    مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از بی انگیزگی و فوتبال زدگی نفرات تیم در مسابقات حساس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا راهی جز فدا کردن جام حذفی نداشتیم خاطرنشان کرد: ما باید با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در جذب بازیکن و استفاده از آنها داریم و توجه به محرومیت ها و مصدومیت ها، خود را بیشتر برای بازیهای حساس پیش رو آماده کنیم. ما اگر بخواهیم در لیگ آسیا مدعی باشیم باید همه شرایط را برای تیم فراهم می کردیم. ما نمی خواستیم فقط در جام حذفی شرکت کننده باشیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم موفقیت در جبهه های دیگر را فدای مسائل دیگر نکنیم.

    وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید رسیدن به آسیا از جام حذفی راحت تر از لیگ بود، گفت: مسلما ما برای اینکه بتوانیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به هدفمان برسیم در هفته های پایانی مسابقات نمی توانستیم در مسابقات مهم و پایانی جام حذفی با قدرت به میدان برویم ما منطقی ترین تصمیم را گرفتیم زیرا اگر می خواستیم در مراحل بالاتر حذف شویم بهتر این بود که امروز از مسابقات کنار برویم.

    دلیلی با اشاره به اینکه اگر تیم ما شهرداری را شکست می داد باید برای دیدار با کاوه به تهران می آمد و مسافرت ها بیشتر باعث خستگی و فوتبال زدگی بازیکنان می شد خاطرنشان کرد: قطعا از هفته شانزدهم لیگ برتر همه شاهد ذوب آهن قدرتمند در لیگ خواهند بود و همان بازیهایی که این تیم در آسیا ارائه کرد برای موفقیت در لیگ به نمایش خواهد گذاشت.
    مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: هر دیدار در لیگ برای ما ارزش فینال را دارد و به همین خاطر با قدرت در نخستین دیدار مقابل نفت به میدان می رویم در این هفته دیدار پرسپولیس با سپاهان هم برگزار می شود که ما در صورت پیروزی مقابل نفت هر اتفاقی که در آن بازی رخ دهد به سود ذوب آهن خواهد بود و ما را به قهرمانی در نیم فصل نزدیک می کند.

    تیم فوتبال ذوب آهن عصر پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی در ورزشگاه فولادشهر برابر شهرداری یاسوج با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از دور این رقابتها کنار رفت.
    لبخند بزن بدون انتظار پاسخی از دنیا...بدان روزی دنیا انقدر شرمنده میشود که بجای پاسخ لبخند،با تمام سازهایت میرقصد

    استوار ماندن و زیر هر باری نرفتن ، دین من است

    خدایا! چنان بنواز دلم را که هر جا نفرتی هست،عشق باشم...هر جا نا امیدی هست،امید باشم...هرجا غمی هست،شادمانی باشم
    #61 ارسال شده در تاريخ 26th November 2010 در ساعت 20:48

  2. Totti forever آواتار ها
    Totti forever
    مدیر سابق
    May 2009
    9,345

    پیش فرض

    استقلال با شکست شهرداری به نیمه نهایی رسید/ دیدار با ملوان برای فینال

    تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل شهرداری یاسوج به جمع چهار تیم برتر مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 14:45 امروز دوشنبه تیم‌های استقلال تهران و شهرداری یاسوج در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند. آبی‌پوشان تهرانی که یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی هستند، در این بازی برتری 2 برصفر را از آن خود کردند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه یافتند.
    برای استقلال در این بازی خانگی اسماعیل شریفات (19) و امیرحسین صادقی (64) موفق به گلزنی شدند و زمینه صعود تیم‌شان به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی را فراهم آوردند.
    تیم فوتبال استقلال با این پیروزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به دیدار ملوان بندرانزلی خواهد رفت. این دیدار در ورزشگاه تختی شهر انزلی برگزار خواهد شد.
    قضاوت دیدار استقلال تهران - شهرداری یاسوج برعهده علیرضا فغانی بود. او در این بازی به امیرحسین صادقی، اسماعیل شریفات و سیدمهدی سیدصالحی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.
    تا به این لحظه تیم‌های استقلال تهران، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرده‌اند. در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.


    شب بود خسته بودم چشامو بسته بودم .............. خورشید سر زد و من پیشت نشسته بودم
    چشمام و باز کردم دیدم ازت خبر نیست ................. دیدم برام تو دنیا از تو عزیزتر نیست

    #62 ارسال شده در تاريخ 31st January 2011 در ساعت 19:07

  3. Totti forever آواتار ها
    Totti forever
    مدیر سابق
    May 2009
    9,345

    پیش فرض

    نیمه اول کند و سنگین بودیم/ مجیدی قول داده فردا به تمرینات استقلال بیاید

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر شهرداری یاسوج گفت: با اینکه در نیمه اول کند و سنگین بودیم اما در پایان به هدفمان که صعود به نیمه نهایی بود رسیدیم. به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی که پس از پیروزی 2 بر صفر عصر امروز دوشنبه تیمش برابر شهرداری یاسوج در جمع خبرنگاران حاضر در سالن خبری ورزشگاه تختی سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: در نیمه اول به دلیل اردوها و تمرینات بدنسازی که داشتیم فوتبال قابل قبولی را ارائه نکردیم و بازیکنان کند و سنگین بودند.
    وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط برای استقلال متفاوت شد و بازیکنان توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و با دو گل به هدفی که از قبل داشتیم دست پیدا کنیم. ما می خواستیم به مراحل بالاتر صعود کنیم و خوشحالم که توانستیم با پیروزی برابر نماینده یاسوج به این هدف برسیم.
    مظلومی در مورد حضور فرهاد مجیدی در تمرینات استقلال گفت: قرار است مجیدی فردا در تمرینات استقلال شرکت کند. بنده اعتقاد دارم که مشکل کوچکی بین ما و مجیدی وجود داشت که نباید خیلی به آن پرداخته شود. مجیدی به هواداران استقلال احترام می گذارد و فکر می کنم به خاطر احترامی که به هواداران می گذارد از فردا در تمرینات شرکت کند.
    سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد هوارملامحمد و غیبت های طولانی اش برای حضور در ایران گفت: آقای نظری پیگیر وضعیت این بازیکن است و امیدوارم که ملامحمد هم هرچه سریعتر به ایران بیاید چرا که ما نام او را در فهرست بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا رد کرده ایم.


    شب بود خسته بودم چشامو بسته بودم .............. خورشید سر زد و من پیشت نشسته بودم
    چشمام و باز کردم دیدم ازت خبر نیست ................. دیدم برام تو دنیا از تو عزیزتر نیست

    #63 ارسال شده در تاريخ 31st January 2011 در ساعت 19:08

  4. Totti forever آواتار ها
    Totti forever
    مدیر سابق
    May 2009
    9,345

    پیش فرض

    رقابت 5 تیم لیگ برتری برای فتح جام بیست و چهارم حذفی/ راه آسان استقلال

    با حذف تیم فوتبال شهرداری یاسوج تنها تیم دسته اولی باقیمانده در مسابقات جام حذفی، پنج تیم لیگ برتری برای فتح جام بیست‌و چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به رقابت می‌پردازند. به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با پیروزی 2 بر صفر برابر شهرداری یاسوج به جمع 4 تیم برتر جام صعود کرد.
    شهرداری یاسوج که در مرحله یک شانزدهم نهایی از سد ذوب آهن اصفهان عبور کرده بود، در نهایت با برتری برابر کاوه تهران به جمع 8 تیم برتر جام راه یافت و تنها شگفتی‌ساز جام بیست و چهارم لقب گرفت که با شکست برابر استقلال به دوران خوبش در جام حذفی پایان داد.
    در این شرایط استقلال تهران در سمت چپ جدول برای رسیدن به فینال باید در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان بندرانزلی برود، تیمی که به گفته مربیانش برای فتح جام حذفی برنامه‌ریزی کرده است.
    در سمت راست جدول جام حذفی، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف همدیگر خواهند رفت و برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت.
    بر خلاف دوره گذشته در حال حاضر 5 تیم باقیمانده در جدول رقابت‌های جام حذفی همگی لیگ برتری هستند که در این بین تیم‌های فولاد و ملوان که شانس کمتری از صعود به لیگ قهرمانان آسیا از جدول لیگ برتر دارند، بیش از تیم‌های سپاهان اصفهان، پرسپولیس و استقلال به فکر موفقیت در این جام هستند که این مسئله حساسیت این جام را بیشتر خواهد کرد.
    جام بیست و چهارم که از روز جمعه شانزدهم مهرماه با حضور 79 تیم از لیگ برتر، لیگ دسته اول و قهرمان استان‌ها آغاز شده بود، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر روز چهارشنبه یازدهم خردادماه به پایان می‌رسد.
    اسامی قهرمانان ادوار گذشته رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
    فصل 1355: ملوان بندرانزلی
    فصل 1356: استقلال تهران
    فصل 1365: ملوان بندرانزلی
    فصل 1366: پرسپولیس تهران
    فصل 1367: شاهین اهواز
    فصل 1369: ملوان بندرانزلی
    فصل 1370: پرسپولیس تهران
    فصل 1372: سایپا تهران
    فصل 1373: بهمن تهران
    فصل 1374: استقلال تهران
    فصل 75 - 1374: برق شیراز
    فصل 78 - 1377: پرسپولیس تهران
    فصل 79 - 1378: استقلال تهران
    فصل 80 - 1379: فجر شهید سپاسی شیراز
    فصل 81 - 1380: استقلال تهران
    فصل 82 - 1381: ذوب آهن اصفهان
    فصل 83 - 1382: سپاهان اصفهان
    فصل 84 - 1383: صبا تهران
    فصل 85 - 1384: سپاهان اصفهان
    فصل 86 - 1385: سپاهان اصفهان
    فصل 87 - 1386: استقلال تهران
    فصل 88 - 1387: ذوب آهن اصفهان
    فصل 89 - 1388: پرسپولیس


    شب بود خسته بودم چشامو بسته بودم .............. خورشید سر زد و من پیشت نشسته بودم
    چشمام و باز کردم دیدم ازت خبر نیست ................. دیدم برام تو دنیا از تو عزیزتر نیست

    #64 ارسال شده در تاريخ 4th February 2011 در ساعت 18:20

صفحه 7 از 7 نخستنخست ... 567

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •