نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: بازداشت عروس و داماد سر سفره عقد!

  1. Mr.MohaMmaD آواتار ها
    Mr.MohaMmaD
    مدیر سابق
    Sep 2008
    40,497

    Icon142 بازداشت عروس و داماد سر سفره عقد!


    خواستگار سمج که به خاطر مخالفت‌های پدر دختر مورد علاقه‌اش، مرد اجیر شده‌ای را به جای پدر عروس به دفترخانه برده بود تصور نمی‌کرد به جای رفتن به خانه بخت زندانی ‌شود.

    «ساناز» - 16 ساله - و کیان - 25 ساله - که خود را در یک قدمی خوشبختی می‌دیدند همراه خانواده پسر جوان به یک دفتر ثبت و ازدواج در محله نازی‌آباد رفتند. مقدمات ثبت ازدواج فراهم بود که ناگهان قبل از امضای عقدنامه، چند مأمور پلیس وارد دفترخانه شدند. دقایقی بعد همزمان با برهم خوردن مراسم دختر و پسر که آرزوهایشان را بر باد رفته می‌د‌یدند، همراه احمد - مرد اجیر شده - دستبند به دست، راهی دادسرا شدند.

    آنها وقتی در حضور بازپرس کیانی از شعبه اول دادسرای بعثت ایستادند خواستگار شکست خورده گفت: من شاگرد یک فروشگاه در جنوب تهران هستم. حدود یک سال قبل به طور اتفاقی در پارک لاله با ساناز آشنا شدم و با گذشت زمان هر دو به قدری به هم علاقه‌مند شدیم که تصمیم به ازدواج گرفتیم. اما ساناز وقتی موضوع را با خانواده‌اش در میان گذاشت پدرش به شدت مخالفت کرد.

    ما هم وقتی فهمیدیم تلاش‌هایمان برای جلب رضایت پدر ساناز بی‌نتیجه است نقشه ازدواج مخفیانه را طراحی کردیم. بدین ترتیب با پرداخت یک و نیم میلیون تومان مردی به نام احمد را اجیر کردم تا در روز عقد به عنوان پدر ساناز در دفترخانه حضور یابد. البته برای آنکه مشکلی پیش نیاید، شناسنامه پدر ساناز را نیز جعل کردیم. اما گویا خواهر ساناز از موضوع مطلع شده و بلافاصله پلیس را با خبر کرده بود.

    بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات متهمان ساناز را با قرار وثیقه آزاد و 2 متهم دیگر را نیز بازداشت کرد. هم اینک تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.






    منبع:asriran.com


    ****
    مااز تبار
    کوروش و فرزندجمشیدیم
    پیروز
    بی برده،بت نپرستیدیم


    *****





    #1 ارسال شده در تاريخ 8th September 2010 در ساعت 14:34

  2. parsa63 آواتار ها
    parsa63
    کاربر سایت
    Aug 2010
    61

    پیش فرض

    این پارک لاله خیلی وقته نقش بخت باز کنی داره
    احسنت خواهره کار درستی انجام داد....

    #2 ارسال شده در تاريخ 9th September 2010 در ساعت 20:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •