آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » با نرم افزار DesktopEarth 2.1.1 کره زمین را در دسکتاپ خود داشته باشید!

با نرم افزار DesktopEarth 2.1.1 کره زمین را در دسکتاپ خود داشته باشید!

Desktop Earth یک برنامه جالب و مناسب برای دسکتاپ در ویندوز است . بعد از نصب این برنامه هر چند وقت یکبار ( بسته به تنظیمات ) عکسی با کیفیت بالا بر روی دسکتاپ شما نمایش داده می شود . یکی از قابلیت های منحصر به فرد و عالی این برنامه این است که اگر شما تنظیمات این برنامه رو درست انجام بدید عکس هایی مرتبط با روز ها و ماه ها و ساعت ها خواهید دید . برای مثال اگر در فصل زمستان باشیم شما ابر های زیادی می بینید و یا در شب شما عکسی واقعی از ماه رو مشاهده می کنید . توجه کنید که تمام عکس هایی که در این برنامه نمایش داده می شه واقعی است و تازه گرفته شده ( توسط ناسا ) می باشند. توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب ...

 

تنظیمات این برنامه بسیار راحت هست اما ذکر چند نکته ضروریست :
• در قسمت Image Options شما می توانید تنظیماتی از قبیل : تغییر اندازه و کیفیت عکس ، اضافه کردن پوشش ابر به عکس ، اضافه کردن یه نوار مشکی دورتادور عکس و ... انجام دهید .
• در قسمت More Image Options شما می توانید میزان شب و روز را تعیین کنید .
• در قسمت Display Options شما می توانید سرعت بروز رسانی رو تنظیم کنید . در ضمن ممکن هست بنا به دلایلی گزینه Active Desktop برای شما کار نکنه ( برای مثال در ویندوز 64 بیت این قابلیت کار نمی کنه . )
• این برنامه بعد از اجرای ویندوز به طور خودکار اجرا می شود و آیکون آن همونطور که در شکل مقابل زیر می بینید در قسمت system tray قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از این آیکون خیلی راحت به برنامه دسترسی داشته باشید .

و اما نکته پایانی : ابرها در عکس شما ساکن هستند و حرکت نمی کنند ، اما شما می توانید با انتخاب گزینه " Cloud Updates " کاری کنید که ابرها وقتی حرکت می کنند عکس شما هم بروز باشه و ابرها در عکس شما هم حرکت کنه تا دیگه دسکتاپ شما هم آپدیت آپدیت باشه !

پسورد فایل :
کپی