آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی اکشن و بسیار جذاب Warp برای کامپیوتر

دانلود بازی اکشن و بسیار جذاب Warp برای کامپیوتر

Warp یک بازی اکشن برای کامپیوتر است. در این بازی شما یک ربات کوچک بامزه هستید که نه تنها قابلیت نفوذ در دیوارها را دارد بلکه  می توان اشیاء را به دشمنان بچسباند سپس آنها را منفجر کند. این بازی اکشن معمایی جایی است که بازیکنان به عنوان Zero یک ربات مخرب دوست داشتنی زرد رنگ هستند. این ربات توسط افراد شرور ، از دنیای خودش دزدیده شده و برای یک سری تحقیقات به تاسیسات زیر آبی وارد شده است. Zero باید برای فرار از این مکان نقشه ای بکشد و اینکار را باید با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد خود مانند پیچیدن، قطعه قطعه کردن،بازتاب و غیره انجام دهد. یا فرار کنید و یا دشمنان را نابود کنید. برای انتقام گرفتن باید تمامی انسان هایی که در این تاسیسات زیر آبی وجود دارند را بکشید و یا می توانید روش مخفی شدن را انتخاب کنید و راه خود را با استفاده از این روش و بدون کشتن دشمنان، پیدا کنید. جلوه های بصری این بازی علمی تخیلی و چشم اندازهای استراتژیک آن به شما امکان حمله های برنامه ریزی شده و طرح ریزی نقشه فرار از این تاسیسات زیردریایی را به شما می دهد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Core 2 Duo 2.8 Ghz or higher
RAM: 1 GB
HDD: 6 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد.سپس با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده ( دقت داشته باشید هر دو پارت در یک پوشه قرار داشته باشند سپس پارت 1 را اجرا کنید ) و فایل ISO استخراج شده را با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روی یک دی وی دی خام رایت نمایید.

پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی ، در آدرس Binaries\Win32 جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند ، پاتوق یو امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 742 مگابایت

پسورد فایل :
کپی