آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی فکری و فوق العاده سرگرم کننده Golden Trails: The New Western Rush

دانلود بازی فکری و فوق العاده سرگرم کننده Golden Trails: The New Western Rush

Golden Trails: The New Western Rush یکی از بازی های فوق العاده سرگرم کننده ای است که این روزها می تواند همه شما کاربران را سرگرم کرده و ساعت ها پای سیستم کامپیوتری نگه دارد. ژانر این بازی مانند خیلی دیگر از بازی های موجود در آسان دانلود Hidden Object می باشد. در این بازی کاربر باید با کنار هم قرار دادن پازل های مختلف بازی که از گذشتن مراحل مختلف به دست می آیند می تواند یک شهر قدیمی را آباد کند. طراحی به شکل فیلم های وسترن در بازی ، آن را از نمونه های مشابه کاملا متمایز می کند. مانند دیگر مدل ها بازهم اجسام در تصاویر مخفی شده اند که کاربر باید زحمت پیدا کردن آن ها را بکشد. Golden Trails: The New Western Rush ده ها مرحله با شکل و طرح مختلف دارد که هریک با مرحله قبلی متفاوت است و همین باعث جذاب تر شدن بازی خواهد شد.

 

راهنمای نصب و کرک بازی :

- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع كنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله پایانی تیك مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کلیک راست كردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه كنار ساعت نیز برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. سپس فایل Patch.exe?5236512 را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)

پسورد فایل :
کپی