آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود Yamicsoft Windows 7 Manager 5.2.0 نرم افزار مدیریت و بهینه ساز در ویندوز 7
Yamicsoft Windows 7 Manager
Yamicsoft Windows 7 Manager مطمئنا ویندوز 7 با ارائه رسمی خود توانست نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ها از نسل های مختلف سیستم عامل ویندوز تبدیل شود. این سیستم عامل نسل جدید توانست تا شکست های ویندوز ویستا  را به دست فراموشی بسپارد و امروز اکثر کاربران از این سیستم عامل  استفاده می کنند چون سرعت بسیار مناسبی دارد و با اکثر سخت افزارها هم به راحتی هماهنگ می شود ؛ این در حالی است که به مراتب بسیار پایدار هم عمل می کند اما بازهم ایراداتی به آن وارد است که می توان این ایرادات کوچک را هم با نرم افزارهای مختلف جبران کرد. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزاری قدرتمند که برای سیستم عامل ویندوز 7  طراحی شده تا بتواند کم و کسری های این ویندوز را تا حدود زیادی جبران کند. بهینه سازی  و حذف فایل های اضافی می تواند نقش مهمی را در افزایش کارآیی این ویندوز ایفا کند. این system utility قدرتمند با ترفند های مختلف که مجموع آن ها به 30 تابع می رسد نهایت کارآیی را به کاربران هدیه دهد. بخش های مختلف Yamicsoft Windows 7 Manager به 7 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل هستند.

Information : در این بخش کاربر می تواند اطلاعات دقیق و صحیح سیستم خود را اعم از سیستم عامل و اطلاعات مربوط به آن و همچنین انواع اطلاعات مربوط به سخت افزارها را به نمایش درآورد. نمایش اطلاعاتی از کارآیی سیستم و فعالیت هایی که پردازنده و حافظه رم از خود نشان می دهند از خصوصیات این مرحله از نرم افزار است.
Optimizer : این بخش از نرم افزار یکی از قابلیت های مهم و کلیدی است که با استفاده از آن کاربر می تواند با یک بهینه سازی کلی سیستم از حافظه رم گرفته تا پردازنده اصلی سیستم و همچنین موتور گرافیکی نهایت کارآیی را به دست بیاورد.
Cleaner : این امکان هم تا حدود زیادی به همان افزایش کارآیی شبیه است اما عملکرد آن اندکی متفاوت خواهد بود و به جای این که به صورت مستقیم عمل کند با پاکسازی سیستم و فایل های اضافی در بخش های مختلف به کارآیی بهتر سیستم و دسترسی سریعتر به فایل ها کمک زیادی می کند. حذف فایل های اضافی در رجیستری یا فایل هایی که از وبگردی ایجاد می شوند نقش مهم را در افزایش کارآیی ویندوز 7 ایفا خواهند کرد.
Customization : قابلیتی که بیشتر سلیقه ای بوده و کاربر برای مثال می تواند فایل هایی که در هنگام اجرای ویندوز بارگزاری می شوند را از حالت اتوماتیک اجرا خارج کند یا ویرایش گزینه های راست کلیک در ویندوز و بسیاری گزینه های دیگر که کاملا سلیقه ای هستند.
Security : مرحله امنیت هم هرچند زیاد به کارآیی و افزایش آن ربطی ندارد اما در تکمیل قابلیت های ویندوز 7 و مدیریت هرچه بهتر آن می تواند بسیار مفید واقع شود. امنیت در بخش های مختلف ویندوز و خصوصی سازی بسیاری از فایل ها از مهم ترین نکته هائیست است که اکثر کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
Network : بهینه سازی کانکشن ها هم با قابلیت پشتیبانی از انواع آن ها یکی دیگر از بخش های اصلی Yamicsoft
Windows 7 Manager را تشکیل می دهد.
Misc. Utilities : این مورد هم آخرین گزینه است که کلکسیونی از امکانات مختلف را در خود جای داده تا کاربر بتواند با استفاده از آن ها بیشترین کارآیی را از ویندوز 7 به دست آورد.

قابلیت های کلیدیYamicsoft Windows 7 Manager


- نمایش اطلاعات کامل سیستم اعم از سخت افزاری و نرم افزاری
- بهینه سازی بخش های مختلف سیستم عامل
- پاکسازی هارد دیسک ، رجیستری و بخش های مختلف سیستم عامل
- امکان مدیریت تنظیمات در ویندوز به صورت کاملا حرفه ای
- ایمن کردن بخش های مختلف در سیستم عامل
- انجام تنظیمات و بهینه سازی کامل شبکه ها در ویندوز 7
- حجم پائین و نصب سریع و آسان
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... .
پسورد فایل :
کپی