آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزار حرفه ای برای پاکساز هارد دیسک و حذف فایل های اضافی | دانلود Wise Disk Cleaner 11.0.8.822

نرم افزار Wise Disk Cleaner Pro

Wise Disk Cleaner هارد دیسک یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری در سیستم های کامپیوتری می باشد که می بایست در مدت زمان دوره ای خاصی اقدام به پاکسازی فایل های اضافی موجود بر روی آن و رسیدگی به مشکلات آن نمود. برای انجام این امور می توان از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور ساخته شده اند استفاده نمود. این نرم افزارها بسیاری از این امور را برای کاربران به صورت خودکار انجام می دهند. پاکسازی دیسک ها یکی از مهمترین کارهایی می باشد که این نرم افزارها عهده دار انجام آن می باشند. پاکسازی فایل های سیستمی اضافی و بدون استفاده توسط این نرم افزارها در افزایش فضای دیسک بسیار پر ثمر می باشد.
Wise Disk Cleaner Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کابران قادر به پاکسازی فضای هارد دیسک خود از فایل های اضافی و سیستم بدون استفاده می باشند. پاکسازی بخش هایی همانند Internet Temporary Files و پاکسازی پوشه Temp در Local Settings ، پاکسازی کامل junk file ها در سیستم و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد . این نرم افزار قابلیت شناسایی بیش از 50 نوع حالت مختلف از فایل های سیستمی بدون استفاده را دارا می باشد.

دانلود Wise Disk Cleaner

✅ نام نرم افزارWise Disk Cleaner❤️ تعداد دانلود41755
⭐نسخه نرم افزار11.0.8.822🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل5 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Wise Disk Cleaner Pro

 

- اسکن و تمیز کردن هارد دیسک و حذف فایل های غیر ضروری و موقت

- سریع و کامل و ایمن

- اکسپورت نتایج اسکن در فایل اکسل

- رابط کارآمد و آسان

پسورد فایل :
کپی