آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود IObit Uninstaller v13.4.0.2 حذف کامل نرم افزارها از روی سیستم

حذف کامل نرم افزارها از روی سیستم با نرم افزار IObit Uninstaller v2.2

دانلود IObit Uninstaller

حذف کامل نرم افزار و بازی های نصب شده روی ویندوز

 

IObit Uninstaller

زمانی که بخش Windows Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است ، IObit Uninstaller می تواند مشکل شما را رفع کند. این نرم افزار کاملا رایگان و بدون نیاز به نصب است.IObit Uninstaller نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد برای کمک به شما در Uninstall و حذف نرم افزارها و پوشه های ناخواسته از کامپیوتر، با سرعت بالا می باشد.دانلود Revo Uninstaller Pro و دانلود Wise Program Uninstaller نیز می تواند به شما در حذف کامل نرم افزارها کمک کند.

دانلود IObit Uninstaller

✅ نام نرم افزار IObit Uninstaller ❤️ تعداد دانلود 42601
⭐نسخه نرم افزار 13.4.0.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز xp به بالا 🔆 حجم فایل 34 مگابایت

امکانات نرم افزار IObit Uninstaller


- Uninstall استاندارد و حرفه ای : در حالی که Uninstall استاندارد در بخش Add/Remove Programs کار می کند، عملکرد Uninstall حرفه ای به شما در اسکن رجیستری ویندوز و هارد درایو برای کشف کلیدهای باقی مانده احتمالی بعد از حذف نرم افزار کمک خواهد کرد.
- اسکن قدرتمند و توسعه یافته : عملکرد اسکن قدرتمند و توسعه یافته Obit Uninstaller v2.2 به شما امکان اسکن عمیق تر و ایمن تر رجیستری به خصوص برای کشف کلیدهای باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده در رجیستری را می دهد.

- Uninstall دسته ای و همزمان چندین نرم افزار تنها با یک کلیک.
- جستجوی نرم افزارهای ناخواسته در Forced Uninstall : این قابلیت جدید به شما امکان جستجوی نام نرم افزارها در بخش Forced Uninstall و حذف آنها به صورت مستقیم از درون لیست نتایج را می دهد.
- سازگار با ویندوزهای مختلف

 

پسورد فایل :
کپی