آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود Able2Extract Professional 19.0.5 تبدیل آسان فرمت Pdf به اسناد آفیس

تبدیل آسان فرمت Pdf به سایر فرمتها با نرم افزار Able2Extract Professional 8.0.29.0

نرم افزار Able2Extract با دارا بودن امکانات حرفه ای و بالا تبدیل فرمت های مختلف سند را به یکدیگر در بالاترین کیفیت ممکن و در کمترین زمان برای شما انجام می دهد. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل و reversioning حرفه ای فرمت های دیگر را انالیز کرده و تبدیل مورد نظر شما را انجام می دهد. به این ترتیب شما میتوانید PDF، XPS، HTML و یا سند TXT را به آسانی به اکسل، ورد، پاورپوینت، MS تبدیل نمائید.این نرم افزار با حفظ طرح قالب فایل اصلی کار را برای کاربران خود آسان نموده است. به قطع در کار با این نرم افزار و دریافت ویزگی های ان شما شگفت زده خواهید شد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از تبدیل پی دی اف دسته ای ، امکان مدیریت تصاویر، تبدیل سفارشی و تغییر اندازه فونت حداکثر سربرگ و پاورقی و ... اشاره کرد.

دانلود Able2Extract

✅ نام نرم افزارAble2Extract❤️ تعداد دانلود90201
⭐نسخه نرم افزار19.0.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل103 مگابایت

قابلیت های کلیدی Able2Extract


- تبدیل فایل‌های PDF به فرمت‌های دیگر: Able2Extract به شما امکان تبدیل فایل‌های PDF را به فرمت‌های مختلفی مانند Word، Excel، PowerPoint، HTML، AutoCAD و تصاویر (مثل JPG، PNG و TIFF) می‌دهد. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید اطلاعات موجود در فایل‌های PDF را به فرمت‌های قابل ویرایش تبدیل کنید.

- استخراج داده‌ها از فایل‌های PDF  : به شما امکان استخراج داده‌های موجود در فایل‌های PDF را می‌دهد. می‌توانید متن، جدول‌ها، تصاویر و سایر عناصر گرافیکی را از فایل‌های PDF استخراج کنید و آن‌ها را در فرمت‌های دیگری ذخیره کنید.

- ایجاد فایل‌های PDF : به شما امکان ایجاد فایل‌های PDF از سند‌ها، تصاویر و محتوای متنی دیگر را می‌دهد. می‌توانید فایل‌های مختلف را به فرمت PDF تبدیل کنید و آن‌ها را با استفاده از ویژگی‌های مختلفی مانند رمزگذاری، محدودیت‌های دسترسی و تنظیمات کیفیت ذخیره کنید.

- ویرایش و تغییر محتوا: Able2Extract امکانات محدودی برای ویرایش متن و تصاویر در فایل‌های PDF فراهم می‌کند. می‌توانید متن را ویرایش کنید، تصاویر را تغییر دهید و عناصر گرافیکی را حذف یا ویرایش کنید.

- ترکیب و جدا سازی صفحات: می‌توانید صفحات مختلف را در فایل‌های PDF ترکیب یا جدا سازی کنید. همچنین می‌توانید فقط برخی از صفحات را انتخاب کرده و آن‌ها را به فایل جدیدی انتقال دهید.

پسورد فایل :
کپی