آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود نرم افزار مدیریت اطلاعات و امور شخصی C-Organizer Pro 9.1

دانلود نرم افزار مدیریت اطلاعات و امور شخصی C-Organizer Pro 4.9

C-Organizer Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و زیبا جهت مدیریت امور شخصی و کسب و کار زندگی شخصی شما می باشد. به صورت کاملا خلاصه می توان این نرم افزار را یک دفترچه یادداشت ، دفترچه تلفن ، نرم افزار مدیریت پسوردها و یک تقویم برای رویدادها نامید. این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار زیبا و آسان میباشد و قادر سات اطلاعات شما را به سرعت روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. توسط نرم افزار C-Organizer Pro قادر خواهید بود کارها و دفترچه های ادرس خود را توسط کامپیوتر جیبی و دستگاه Plam به اشتراک بگذارید.
طراحی این نرم افزار بسیار زیبا بوده و امکانات کاربردی آن به شما در برنامه ریزی امور روزانه ، تنظیم زنگ هشدار و نگه داری آدرس ها به همراه عکس ، کمک خواهد کرد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و دارای یک تقویم ماهانه و دکمه هایی برای حرکت بین لیست کارها ، حالت های زنگ هشدار، آدرس ها و یادداشت ها می باشد. تمامی این ابزار از طریق آیکون System Tray در دسترس خواهند بود. نرم افزار قابلیت  پرینت به همراه قالب های مختلف.- ویرایشگر داخلی قالب های پرینت را داراست.


دانلود C-Organizer Pro

✅ نام نرم افزارC-Organizer Pro❤️ تعداد دانلود14601
⭐نسخه نرم افزار9.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل95 مگابایت

 قابلیت های C-Organizer


1. مدیریت تقویم
در C-Organizer، می توانید تقویم شخصی خود را به آسانی مدیریت کنید. این ابزار به شما اجازه می دهد تا وقایع مهم، جلسات کاری، تولد ها، و وظایف را برنامه ریزی کنید. همچنین، می توانید تقویم های مختلفی را برای اعضای خانواده یا تیم خود ایجاد کنید و آنها را همگام سازی کنید.

2. مدیریت ارتباطات
در C-Organizer، دفترچه تلفن و داده های ارتباطی خود را به راحتی مدیریت کنید. اطلاعات تماس، آدرس ها، و ایمیل ها را ذخیره کنید و به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا با دقت و به روز باقی بمانید.

3. مدیریت وظایف
با C-Organizer می توانید وظایف روزانه، هفتگی، یا ماهانه خود را برنامه ریزی کنید. این ابزار به شما یادآوری ها و اعلامیه ها را برای وظایف مهم کمک می کند تا از دست ندهید.

4. یادداشت برداری
قابلیت یادداشت برداری C-Organizer به شما این امکان را می دهد که یادداشت های متنی یا صوتی ایجاد کرده و سازماندهی کنید. از این ویژگی برای ثبت افکار، ایده ها و اطلاعات مهم خود استفاده کنید.

5. مدیریت رمزعبور
یکی از جنبه های حیاتی امنیتی در دنیای امروز مدیریت رمزعبورهاست. C-Organizer امکان ذخیره سازی ایمن رمزعبورها را داراست تا از دسترسی غیرمجاز به حساب ها و اطلاعات شما جلوگیری کند.

6. همگام سازی
با C-Organizer، می توانید اطلاعاتتان را با دستگاه های مختلف و سرویس های آنلاین همگام سازی کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان و در هر مکان به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید.

7. امنیت
امنیت اطلاعات شخصی امری بسیار حائز اهمیت است. C-Organizer با ارائه امکانات امنیتی مانند رمزگذاری اطلاعات و ایجاد پشتیبان از آنها، اطمینان از حفاظت از اطلاعات شما را می دهد.

8. سفارشی سازی
C-Organizer امکانات متعددی برای سفارشی سازی وظایف، تقویم، و داده ها را فراهم می کند. شما می توانید تنظیمات را به دلخواه خود تغییر داده و نرم افزار را به شکلی که بهترین به شما خدمت می کند، تنظیم کنید.

پسورد فایل :
کپی