آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » نرم افزار آموزشی » آموزش کلمات زبان انگلیسی به کودکان BrillKids Little Reader Pro 3.5.1600

آموزش کلمات زبان انگلیسی به کودکان BrillKids Little Reader Pro 3.5.1600

شاید شما نیز در تبلیغات های تلویزیونی فلش کارت های آموزش کودکان و تشویق آنها برای یادگیری کلمات مختلف ر ا دیده باشید. BrillKids Little Reader Pro نیز دقیقا همان کار را انجام کمی دهد البته با طیف بسیار گسترده تری از کلمات زبان انگلیسی و کاملا هوشمند.

این نرم افزار یک ابزار ایده آل و قدرتمند برای آموزش کلمات مختلف زبان انگلیسی به نوزادان و کودکان خردسال می باشد. به طوری که آموزش زبان انگلیسی را به کودکان شما به یک سرگرمی و بسیار آسان بدل می کند.

توسط این مجموعه شما قادر به یاد دادن هزاران کلمه در 180 موضوع مختلف به کودکان خود می باشید. همراه کلمات تصاویر ، داستان ها و مترادف هایی نیز برای درک بهتر گنجانده شده است. نرم افزار دارای تلفظ برای هر کلمه می باشد و باعث بهبود ارتباطات کودک دلبند شما خواهد شد. بی شک علاوه بر یادگیری تلفظ کلمات با این مجموعه کو.دک شما قادر به خواندن کلمات نیز خواهد بود و به عبارتی شما تلفظ و خواندن صحیح کلمات را به کودک خود خواهید آموخت.

BrillKids Little Reader Pro یک راه حل ساده آموزش زبان انگلیسی می باشد ، تنها کافی است روی play کلیک کنید تا نرم افزار به صورت خودکار درس آن روز را به کودک شما نمایش دهد ، درس هر روز از روز قبل متمایز است و این ابزار به صورت خودکار بعد از اجرا درس آن را را نمایش می دهد. حتی شما قابلیت ضبط فیلم و عکس و همچنین اضافه کردن صدای خود به نرم افزار را خواهید داشت و یا می توانید کلمات جدیدی به نرم افزار با صدای خودتان اضافه نمایید.

 

آموزش کلمات زبان انگلیسی به کودکان BrillKids Little Reader Pro 3.5.1600

 

قابلیت های BrillKids Little Reader Pro :

 

- توسعه چشمگیر در یادگیری واژه های مختلف توسط کودک شما

- بهبود مهارت های ارتباطی کودک شما

- کمک به کودکان برای یادگیری و خواندن

- ایجاد یک پیوند عمیق بین والدین و کودکان !

- تبدیل شدن نرم افزار به اولین و بهترین معلم کودک شما !

پسورد فایل :
کپی