آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فشرده ساز » دانلود BandiZip 7.32 فشره ساز سریع و قدرتمند

BandiZip 3.00 Beta 1 - فشره ساز سریع و قدرتمند

BandiZip با سرعتی بیش از سه برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید.
یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد. این ابزار قابلیت رقابت با دانلود WINRAR و دانلود Winzip را دارا می باشد.

دانلود BandiZip

✅ نام نرم افزارBandiZip❤️ تعداد دانلود27089
⭐نسخه نرم افزار7.32🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل8 مگابایت

مروری بر مزایای حرفه ای Bandizip


BandiZip از فایل های فشرده ZIP، 7Z، RAR، ALZ، EGG، TAR، BH، LZH، GZ، BZ2، ISO، CAB، WIM، XZ، ARJ و Z پشتیبانی می کند. Bandizip دارای یک الگوریتم Zip با سرعت بالا برای فشرده سازی و استخراج توسط عملکرد "کشیدن و رها کردن سریع" و "بایگانی با سرعت بالا" است.

هنگامی که فایل های چند رسانه ای (AVI، WMV، MP3...) یا فایل های آرشیو شده (ZIP، RAR، 7Z...) را بایگانی می کنید، نمی توانید نتایج فشرده سازی خوبی دریافت کنید. فشرده سازی این فایل ها سخت است و گاهی اوقات اندازه فایل می تواند بزرگتر از فایل اصلی باشد. تابع Bandizip "بایگانی با سرعت بالا" به شما امکان می دهد فایل ها را با الگوریتم خود فشرده کنید. سرعت فشرده سازی را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

یکی دیگر از مزایای BandiZip پشتیبانی کامل از سیستم یونیکد است. BandiZip یک "صفحه کد" دارد، که به شما امکان می دهد زبانی را در بایگانی بدون شکستن کاراکترهای بین المللی انتخاب کنید. با عملکردهای "کشیدن و رها کردن سریع"، "بایگانی با سرعت بالا" و "صفحه کد"، BandiZip را به یکی از بهترین های تبدیل کرده است.



مروری بر ویژگی های Bandizip


- فشرده سازی/استخراج فشرده /مرور/ویرایش اسناد فشرده همه جانبه
- استخراج بیش از 30 فرمت، از جمله: RAR/RAR5/7Z/ZIP
- فشرده سازی آرشیو با رمز عبور و چند پارتی
- فشرده سازی سریع با چند هسته
- تست یکپارچگی فایل برای اطمینان از سالم بدون فایل
- ادغام کامل با Explorer


 سیستم مورد نیاز


- سیستم عامل پشتیبانی شده: ویندوز 7 تا 11 معماری 64 بیتی
- رم (حافظه): 2 گیگابایت رم (4 گیگابایت توصیه می شود)
- فضای خالی هارد دیسک: 200 مگابایت یا بیشتر


آموزش نصب و فعال سازی BandiZip   


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2- محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - تمام !


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی