آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود درایور کامپیوتر و درایور لپ تاپ » دانلود Driver Reviver v5.43.2.2 – نسخه جدید برنامه بروزرسانی درایورها

بروزرسانی درایورها با نرم افزار - Driver Reviver v4.0.1.30

نرم افزار Driver Reviver

ابزار عالی آپدیت و بروزرسانی درایورها


Driver Reviver

دارای یکی از بزرگترین پایگاه داده ها در دنیا برای بررسی سریع تمامی سخت افزارها و تشخیص تاریخ درایور آنها می باشد. بدین ترتیب شما می توانید به سادگی و سرعت اقدام به دانلود و نصب آخرین درایورها کنید تا کارآیی کامپیوتر و سخت افزارهای آن افزایش یابد.

دانلود Driver Reviver

✅ نام نرم افزار Driver Reviver ❤️ تعداد دانلود 103180
⭐نسخه نرم افزار 5.43.2.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 35 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Driver Reviver


- Driver Reviver تضمین می کند که تمامی دستگاه های سخت افزاری و نرم افزارهای شما در بالاترین سطح کارآیی قرار دارند: از دست دادن نسخه جدید منتشر شده درایورها به معنی از دست دادن تعمیر باگ ها ، بهینه سازی کارآیی و امکانات جدید شرکت سازنده قطعه می باشد.
- صرفه جویی در زمان: با استفاده از Driver Reviver دیگر زمان زیادی برای جستجوی تک تک درایورهای سیستم خود و قطعات مربوط به آن ، صرف نخواهید کرد. سیستم شما در طول زمان کارآیی خود نیازمند صدها آپدیت می باشد. Driver Reviver تمامی آنها را صرف چند دقیقه برای شما جمع آوری می کند.
- جلوگیری از استفاده نادرست یک درایور اشتباه: درایورها به مشخصات سیستم عامل و سخت افزارها وابسته هستند. این بدین معنی است که اولا باید تمامی درایورها با سیستم عامل شما سازگار باشند و دوما با مدل و نوع سخت افزار شما کاملا هماهنگ باشند. Driver Reviver به صورت خودکار بر این اساس کار می کند و شما از اینکه درایورها کاملا با نوع سخت افزار و سیستم شما هماهنگ هستند ، مطمئن خواهید بود.
- بدون نیاز به تخصص خاص و تنها با استفاده از اطلاعات اولیه کامیپوتری برای اسکن درایوها، دانلود و نصب درست آنها ، می توانید بالاترین کارآیی کامپیوتر را برای خود به ارمغان بیاورید.

- جستجوی درایور صحیح از شرکت مربوطه به صورت مستقیم: دیگر نیازی به پیدا کردن سی دی های نصب اوریجینال یا صرف زمان برای جستجو در وب نخواهید داشت.
- کاهش خطر در مورد دانلود یک درایور معیوب یا حتی درایور جاسوسی: درایور اشتباه یا بدافزار می تواند باعث صدمه به سیستم و حتی سرقت اطلاعات شما شود.
- تنظیم نقطه بازیابی به شما این اطمینان را می دهد تا در صورت برخورد به مشکل در حین آپدیت ، به سادگی تمامی تغییرات را به حالت اولیه برگردانید.
- پایگاه داده های عظیم که به صورت مستقیم از شرکت اصلی متصل است و دارای بیش از 10 میلیون درایور و نرم افزار برای بیش از 56000 شرکت سخت افزاری و نرم افزار است.
- رابط کاربری ساده و ابتکاری و کاربر پسند: کاربران مبتدی نیز می توانند به خوبی از نرم افزار استفاده کنند.
- نداشتن هیچ گونه تاثیر منفی بر روی کارآیی کامپیوتر.


آموزش نصب نرم افزار Driver Reviver


1- نرم افزار را نصب کنید و آن را باز نکیند.
2- محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید
3- نرم افزار را اجرا کنید.

پسورد فایل :
کپی