آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مهندسی » دانلود AutoCAD Raster Design 2021 مبدل حرفه ای نقشه ها و تصاویر پیکسلی

نرم افزار AutoCAD Raster Design 2016

 

AutoCAD Raster Design نرم افزار قدرتمند شرکت معروف Autodesk می باشد که به عنوان یک همکار و کمک یار نرم افزار اتوکد باید آن را شناخت. با این نرم افزار شما می توانید نقشه ها و تصاویر پیکسلی را به فرمت DWG که قابل استفاده در نرم افزار اتوکد می باشد ، تبدیل نمایید. همچنین توسط این ابزار قادر به تبدیل تصاویر ماهواره ای ( نظیر تصاویر Google Earth و نقشه های بینگ و ...) به فرمت قابل استفاده در نرم افزار اتوکد تبدیل نمایید.

علاوه به آن به راحتی می توانید نقشه های برداری و رستر را ویرایش و کیفیت آنها را بالا ببرید. نرم افزار یک ابزار متداول و محبوب جهت کار روی نقشه های هوایی ، تصاویر هوایی و عکس های دیجیتالی رستر می باشد. نرم افزار حین تبدیل تمامی اجزا و کیفیت فایل اصلی را دارا خواهد بود. این ابزار قابلیت همگام سازی نقشه ها و تصاویر را جهت کار در محیط نرم افزارهایی نظیر AutoCAD Architecture, AutoCAD Civil 3D, AutoCAD Electrical, AutoCAD Map 3D, AutoCAD Mechanical, AutoCAD MEP, AutoCAD با به شما خواهد داد.

آموزش فعال سازی AutoCAD Raster Design 2021

1 - بسته را از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل iso بدست آمده را برنامه های مجازی ساز نظیر power iso یا daemoon tools به صورت mount اجرا کنید.

3 - با اجرای فایل Setup شروع به نصب نرم افزار کنید.

4 - حین نصب باید حتما تیک سه گزینه autodesk desktop app و autodesk single sing-on و autodesk genuine service را بردارید.

5 - مراحل نصب را تکمیل کنید.

6 - نرم افزار را باز کنید. در صفحه باز شده رو گزینه Enter Serial Number کلیک کنید و سپس رویActive کلیک کنید.

7 - به فایل دانلود شده برگردید فایل install داخل پوشه Crack را باز کنید و یکی از سریال های بخش Use as Serial ( قسمت 2 فایل install ) را کپی کرده و در بخش Serial number نرم افزار قرار دهید.

8 - روی NEXT کلیک کنید و سپس گزینه I HAVE ACTIVATION CODE FROM AUTODESK کلیک کنید.

9 - در همین صفحه لایسنس روبروی نوشته Request code را کپی کنید.

10 - به فایل دانلودی و پوشه crack برگردید و فایل اجرایی xf-adesk20_v2 را با کلیک راست run as administrator اجرا کنید و کد کپی شده در مرحله 9 را در بخش Requst کپی کنید و سپس روی  Genarat کلیک کنید اکنون یک لایسنس در بخش Activation ساخته می شود این لایسنس را کپی کنید و روی دکمه patch کلیک کنید.

11 - دوباره به نرم افزار برگردید و کد کپی شده در مرحله 10 را در قسمتی که در مرحله 8 فعال کردیم قرار دهید و روی next کلیک کرده و تمام !

12 - نرم افزار فعال شد می توانید استفاده کنید.


آموزش فعال سازی AutoCAD Raster Design 2020 :

1 - ابتدا نرم افزار را نصب کرده و ارتباط خود با اینترنت را قطع کنید.

2 - اکنون نرم افزار را اجرا کنید و روی قسمت ENter Serial Number کلیک کنید.

3 - در قسمت Serial Number یکی از سرایل های روبرو را وارد کنید ( 69696969-666 یا 98989898-667 یا 45454545-400 یا66666666-066 )

4 - وارد فایل دانلود شده اکنون فایل Product keys for Autodesk products 2020 را باز کنید از لیست نرم افزار AutoCAD Raster Design را پیدا کنید و سپس لایسنس جلوی آن را در بخش Product Key نرم افزار کپی کنید.

5 - در مرحله بعد روی قسمت Request an activation code using an offline method کلیک کنید و پنجره را باز بگذارید.

6 - همراه فایل دانلود شده فایل Keygen همراه فایل دانلودی را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید و با کلیک راست و run as administrator اجرا کنید.

7 - به نرم افزار برگردید و سریال های بخش Request code را در بخش Request فایل Keygen کپی کرده و بر روی Generate کلیک کنید تا سریال در بخش Avtivation ساخته شود. ( Keygen را نبندید )

8 - در نرم افزار با کلیک دو بار روی دکمه Back به قسمت I have an activation code from autodesk می رسید که باید سریال ساخته شده توسط کیجن در مرحله قبل را در ان بخش کپی کنید.

9 - اکنون مجدد به فایل Keygen برگردید و روی دکمه patch کلیک کرده تا پیام موفقیت امیز بودن پچ نمایان شود ( Successfully patched )

 - و تمام !


لیست دانلود سیستم مورد نیاز
برای مشاهده لینک های دانلود عدد مشاهده شده را داخل کادر وارد و روی ارسال کلیک کنید

  دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 214 + 261 مگابایت
   (4.2/5)


سیستم مورد نیاز برای AutoCAD Raster Design 2020


- Microsoft Windows 10
- Microsoft® Windows® 8/8.1
- Microsoft Windows 8/8.1 Pro
- Microsoft Windows 8/8.1 Enterprise
- Microsoft Windows 7 Enterprise
- Microsoft Windows 7 Ultimate
- Microsoft Windows 7 Professional
- Microsoft Windows 7 Home Premium
- Athlon 64or32 with SSE2 technology, AMD Opteron processor with SSE2 technology, Intel® Xeon® processor with Intel EM64T support and SSE2 technology, or Pentium 4 with Intel EM64T support and SSE2 technology
- 2 GB RAM (4 GB recommended)
- 6 GB free space for installation
- 1,024 x 768 display resolution with true color (1,600 x 1,050 recommended)

پسورد فایل :
کپی