آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فایل و دیسک » دانلود نرم افزار پارتیشن بندی و مدیریت پارتیشن ها Macrorit Partition Extender 2.3.2

دانلود نرم افزار Macrorit Partition Extender برای ویندوز

با نرم افزار Macrorit Partition Extender به شکل خارق العاده ای می توانید پارتیشن های خود را توسعه دهید. هم چنین درایو C هم شامل این ویژگی می شود. با این نرم افزار دیگر مشکل فضای کم و نداشتن حجم کافی با تعداد کمی کلیک رفع شده و با این حال اطلاعات شما به مشکل نخواهند خورد. هر دو نوع دیسک های MBR و GPT ساپورت می شوند. نسخه حرفه ای این نرم افزار مخصوص اهداف تجاری می باشد و در نسخه Unlimited می توانید بدون محدودیت بر روی ویندوز های XP, 11, Windows 7,8, 8.1  آخرین نسخه ویندوز 10 ،Windows Server 2003, 2008, 2012; SBS 2003, 2008, 2011. کار کنید.


دانلود Macrorit Partition Extender

✅ نام نرم افزارMacrorit Partition Extender❤️ تعداد دانلود10249
⭐نسخه نرم افزار2.3.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل11 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Macrorit Partition Extender

 

- فضای سیستم شما کم شده است و واقعا نیاز دارید که پارتیشن های سیستمتان را گسترش دهید؟ مشکلی نیست! با این نرم افزار تا بزرگترین حد ممکن می توانید پارتیشن های سیستمی را خود را گسترش دهید.

- اهمیتی ندارد که فضایی که می خواهید گسترش بدهید دارای دیتا و داده هست یا نه حتی اهمیتی ندارد که فرمت پارتیش مورد نظر NTFS یا FAT32 است، با این نرم افزار با سریع ترین سرعت ممکن می توانید پارتیشن ها را گسترش دهید.

-  با این که حجم این نرم افزار کم است، ولی امکانات گسترده ای دارد.

 

 

پسورد فایل :
کپی