آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » سخت افزار » نگهداری و نظارت بر سخت افزار | دانلود نرم افزار CPUID HWMonitor Pro v1.53

نگهداری و نظارت بر سخت افزار با نرم افزار CPUID HWMonitor Pro v1.10

CPUID HWMonitor Pro نگهداری و نظارت بر سخت افزارها که اجزای اصلی سیستم های کامپیوتری را تشکیل میدهند همیشه یکی از مواردی می باشد که بسیاری از کاربران به آن توجه کافی نمی کنند و همین عدم توجه در بسیاری از مواقع موجب بروز مشکلاتی می شود که اگر کاربر اقدام به نظارت بر آن ها می کرد شاید توان جلوگیری از بروز مشکل را دارا می بود. امروزه با وجود نرم افزارهای نظارتی مختلف بر سخت افزارها به راحتی می توان به عملکرد آن ها نظارت کافی داشت و در صورت مشاهده اختلالات اقدام به پیشگیری از بروز مشکلات حاد نمود.
CPUID HWMonitor Pro نام یک نرم افزار قدرتمند به منظور نظارت بر عملکرد اجزای سخت افزاری مهم سیستم می باشد . به کمک این ابزار کاربران می توانند در هر زمان از نوع عملکرد سخت افزارهای خود آگاهی یابند و در صورت مشاهده تغییرات در کاربری آن ها اقدام به رفع مشکل نمایند. در این نرم افزار بر قطعات مهمی همچون CPU ، حافظه اصلی ( Ram ) ، کارت گرافیک ، مادربرد و ... می توان نظارت نمود. نمایش میزان ولتاژ مصرفی هر یک از قطعات ، کنترل و نظارن بر هسته های CPU های چند هسته ای به صورت مجزا ، کنترل دمای قطعات و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت CPUID Software می باشد.


دانلود CPUID HWMonitor

✅ نام نرم افزار CPUID HWMonitor ❤️ تعداد دانلود 17234
⭐نسخه نرم افزار 1.53 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 2 مگابایت

قابلیت های کلیدی CPUID HWMonitor


- مانیتورینگ دما: این نرم افزار به کمک سنسورهای دما موجود در سخت افزارهای مختلف (مانند پردازنده، کارت گرافیک، مادربورد و ...)، دمای هر قسمت سخت افزاری را نمایش می دهد. این اطلاعات به کاربران کمک می کند تا دمای کامپیوتر خود را مانیتور کرده و از افزایش دماها جلوگیری کنند.

- مانیتورینگ ولتاژ: CPUID HWMonitor اطلاعات مربوط به ولتاژهای مختلف سخت افزاری (مثل ولتاژ پردازنده و RAM) را نمایش می دهد. این اطلاعات مفید است تا از پایداری ولتاژها اطمینان حاصل کرده و مشکلات مربوط به ولتاژ را شناسایی کنید.

- مانیتورینگ سرعت فن ها: این نرم افزار قادر است سرعت فن های موجود در کیس کامپیوتر را نمایش دهد. این اطلاعات به کاربران کمک می کند تا از بهینه بودن خنک کننده های سیستم خود اطمینان حاصل کنند.

- اطلاعات سخت افزاری: CPUID HWMonitor اطلاعات جامعی از سخت افزارهای مختلف سیستم شما ارائه می دهد، از جمله نوع و مدل پردازنده، مادربورد، کارت گرافیک، حافظه RAM و دیگر قطعات. این اطلاعات می تواند برای ارتقاء یا تعمیر سیستم مفید باشد.

- نمایش زمان کارکرد: این نرم افزار زمان کارکرد سیستم را نمایش می دهد، که به کاربران اجازه می دهد تا مدت زمانی که کامپیوتر خود را روشن داشته اند را ببینند.

- نمودارها و گزارش ها: اطلاعات را به صورت نمودارها و گزارش های جذاب و قابل فهم نمایش می دهد که به کاربران کمک می کند تا تغییرات در عملکرد سخت افزاری را به راحتی ببینند.

- پشتیبانی از سیستم های متعدد: این نرم افزار به انواع مختلف سیستم ها، از جمله ویندوز و لینوکس، پشتیبانی می کند.


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی