آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آفیس » تبدیل PDF به WORD | دانلود Tipard PDF to Word Converter 3.3.38

تبدیل PDF به WORD با Tipard PDF to Word Converter 3.2.6.22554

Tipard PDF to Word Converter برای تبدیل فرمت PDF به WORD ابزارهای مختلفی تا کنون در سایت قرار گرفته است که هر کدام کم و کاستی های مروبط به خود را دارا می باشند. اما در این پست ما برای شما نرم افزار Tipard PDF to Word Converter که یکی از کاملترین مبدل های تبدیل اسناد پی دی اف به ورد می باشد را آماده دانلود کرده ایم. توسط این ابزار شما با سرعت بسیار بالا و همچنین با کیفیت اصلی فایل PDF قادر به تبدیل اسناد پی دی اف به ورد قازبل ویرایش می باشید.

رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده می باشد و تنها با چند کلیک شما قادر به تبدیل خواهید بود. علاوه بر تبدیل به ورد نرم افزار قادر به تبدیل فرمت PDF به RTF نیز می باشد. در حین تبدیل تمامی خصوصیات فایل پی دی اف شامل شیت بندی ، جداول ، تصاویر ، فونت و .... به فایل تبدیل شده ورد منتقل می شود.


دانلود Tipard PDF to Word Converter

✅ نام نرم افزار Tipard PDF to Word Converter ❤️ تعداد دانلود 19449
⭐نسخه نرم افزار 3.3.36 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 119 مگابایت

 قابلیت های Tipard PDF to Word Converter


تبدیل PDF به Word/RTF با دقت بیشتری با OCR
محدوده صفحه را تعریف کنید و تنظیمات فایل خروجی را ویرایش کنید
پیش نمایش و خواندن PDF قبل از تبدیل


Tipard PDF to Word Converter


با قابلیت OCR هر پی دی افی را به ورد و به درستی تبدیل کنید


PDF فرمتی با بالاترین ثبات و دقت در بین تمام فرمت های فایل متنی برای ذخیره است. از عیوب اسناد PDF این است که ویرایش آن آسان نیست و برای نمایش به پی دی اف خوان های حرفه ای نیاز دارد. همچنین برخی از دستگاه ها نمی توانند ، PDF را نمایش دهند ، که باعث ایجاد دردسر زیادی برای فایل PDF شده است. اما در مقایسه با PDF، Word کاربردی تر است بیشتر محبوبیت را داراست.
خوشبختانه، این مبدل PDF به Word به شما امکان می دهد فایل PDF را به راحتی با پشتیبانی از OCR در ویندوز 10/8/7/XP و 11 به فرمت Word یا RTF تبدیل کنید. انجام تبدیل از هر PDF به Word شامل Ms word 97-2003 (*.doc)، Word 2007 (*.doc)، Word 2010/2013 (*.doc) یا فرمت .docx و فرمت Rich می باشد. فناوری OCR شما را قادر می‌سازد تا حالت‌های تبدیل را از میان دقت، تعادل و سرعت انتخاب کنید تا تبدیل PDF به Word دقیق‌تر و سریع‌تر شود.


دانلود PdfGrabber و  Aiseesoft PDF to Word Converter و دانلود نرم افزار Solid Commander از دیگر نرم افزار های مرتبط می باشند.


انتخاب دستی محدوده صفحه /پیش نمایش سند PDF قبل از تبدیل


به عنوان بهترین جایگزین Adobe Acrobat، این مبدل PDF به Word با گزینه ها و عملکردهای انسانی طراحی شده است. قبل از تبدیل فایل PDF، از بین گزینه‌های All Page، Current Page و Page، محدوده را آزادانه انتخاب کنید. می توانید محدوده صفحه را انتخاب کنید، ورودی یا شماره صفحه را به دلخواه وارد کنید. همچنین می توانید بسیاری از فایل های PDF را در یک زمان باز و تبدیل کنید. می توانید از عملکرد پیش نمایش مبدل برای تأیید صفحات مورد نظر قبل از شروع تبدیل استفاده کنید. این قابلیت در پی دی اف های حجیم بسیار مفید است.


بهترین تجربه کاربری


به عنوان مبدل پی دی اف به ورد حرفه ای و با کاربری آسان، Tipard PDF to Word Converter برای ارائه تبدیل پی دی اف به ورد با سرعت بالا و کیفیت زیاد ساخته شده است. رابط کاربری آسان می باشد و شامل 4 آیکون برای کار روی فای لهای پی دی اف در بالای صفحه می باشد. علاوه بر این، رابط کاربری بسیار شیک است و دارای چهار نسخه زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی است. به گفته سازنده نرم افزار ، می توانیم بهترین تجربه کاربری را که تا به حال داشته اید به شما ارائه دهیم!


سیستم مورد نیاز نصب


  • سیستم عامل : ویندوز 11/ 7/8/10
  • پردازنده : Pentium IV or higher
  • رم : 1 GB RAM (2 GB recommended)
  • هارد دیسک: 200 MB or more


آموزش نصب و فعال سازی Tipard PDF to Word Converter 


1 - نرم افزار را نصب کرده ولی باز نکنید.

2 - محتویات پوشه Patch همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - فایل Patch را با کلیک راست Run as administrator باز کرده و دکمه Patch کلیک کنید.

4 - تمام

- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی