آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آفیس » دانلود چاپ سریع و همزمان دسته ای از فایل ها Print Conductor 9.0.2401.19160

چاپ سریع و همزمان دسته ای از فایل ها Print Conductor 4.4.1410.28190

Print Conductor ابزاری ایده آل برای چاپ دسته ای می باشد. اگر شما هموارهبا کار چاپ تعداد زیادی فایل سر و کار دارید ، این نرم افزار برای شماست ، زیرا توسط ان قادر به صرفه جویی در وقت خواهید شد. فقط کافی است فایل ها و تعداد ان را به نرم افزار برای چاپ بدهید بقیه کارها را این نرم افزار به صورت خودکار انجام می دهد.

رابط کاربری نرم افزار بسیار آسان و بدور از پیچیدگی می باشد. نرم افزار یک لیست از فایل هاییی که باید چاپ شوند را به شما ارائه می دهد و با فرمت های مختلف سازگاری کامل دارد. این ابزار از فرمت های محبوب Adobe PDF, Microsoft Office (Word, Excel, Visio, PowerPoint, Publisher), Autodesk AutoCAD, HTML, SVG پشتیبانی کامل می کند.

با ایجاد لیست چاپ و ذخیره ان توسط نرم افزار دیگر نیازی برای صرف وقت برای چاپ آینده همان فایل ها نیست زیر فقط کافی است لیست چاپ ذخیره شده توسط نرم افزار را انتخاب و فرآیند چاپ را شروع کنید. هر چاپگری که روی سیستم نصب است و همچنینی چاپرگهای مجازی را نیز می توانید انتخاب کنید.


دانلود Print Conductor

✅ نام نرم افزارPrint Conductor❤️ تعداد دانلود32447
⭐نسخه نرم افزار9.0.2401.19160🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل165 مگابایت

چاپ دسته ای پی دی اف با Print Conductor


با چاپ چندین PDF یا اسناد دیگر در حالت دسته ای در زمان صرفه جویی کنید.دیگر لازم نیست آنها را به صورت جداگانه باز کنید. تصور کنید چاپ صدها فایل در چند پوشه به صورت تکی ، چقدر طول می کشد! با Print Conductor، لازم نیست هر بار که نیاز به چاپ سند دارید، یک نمایشگر PDF، ویرایشگر متن یا برنامه های دیگر را باز کنید. به سادگی هر فایل را به لیست برنامه اضافه کنید، یک پرینتر را انتخاب کنید و دکمه "شروع چاپ" را فشار دهید.

تمام اسناد یک پوشه یا از یک آرشیو چاپ کنید


با Print Conductor، می توانید به راحتی کل پوشه های اسناد یا فایل ها را از آرشیوهای RAR / ZIP / 7ZIP چاپ کنید. Print Conductor یک رابط ساده برای اضافه کردن و مرتب کردن فایل ها قبل از چاپ ارائه می دهد. فایل‌ها را با کشیدن و رها کردن اضافه کنید ، فهرستی از فایل‌های ذخیره‌شده مثلا فرمت های  TXT، Excel یا FLIST را وارد کنید، یا انواع خاصی از اسناد را از یک پوشه و زیرپوشه‌های آن انتخاب کنید. می‌توانید اسناد را بر اساس نام یا نوع فایل مرتب کنید، فایل‌ها را به ترتیبی خاص چاپ کنید یا زیرمجموعه‌ای از اسناد دلخواه فهرست چاپ کنید.


رویکرد هوشمند برای پردازش اسناد


Print Conductor موثرترین روش را برای پردازش فایل های شما انتخاب می کند. فرض کنید می خواهید چندین فایل Word و DOCX را «همانطور که هست» چاپ کنید. در این مورد، Print Conductor از Microsoft Word API استفاده می کند زیرا این سریع ترین و ساده ترین راه برای پردازش فایل های DOC و DOCX است.


اسناد PDF: PDF، PDF/A، PDF/X


Print Conductor دارای یک موتور چاپ PDF سریع و قابل اعتماد است. چاپ دسته ای فایل های PDF از هر استانداردیرا امکان پذیر می کند . همچنین می‌توانید فایل‌های PDF Portfolio یا پی دی اف های محافظت‌شده با رمز عبور را چاپ کنید.


دانلود FinePrint و  BullZip PDF Printer از دیگر برنامه های چاپ می باشند.


اسناد Word: DOC، DOCX


اسناد Microsoft Word را به صورت دسته ای چاپ کنید. می‌توانید فایل‌های Word با قابلیت ماکرو را چاپ کنید، ویرایش‌ها و نظرات را فعال یا غیرفعال کنید، حالت نشانه‌گذاری را انتخاب کنید و فیلدهای پویا را قبل از چاپ فایل‌های Word به‌روزرسانی کنید. همچنین می توانید فایل های متنی TXT، RTF، WPD و سایر فایل های متنی را به صورت انبوه چاپ کنید.


تصاویر: JPG، PNG، TIFF، BMP، PSD


DPI تصویر و اندازه کاغذ را برای فایل های تصویری تنظیم کنید. چاپ دسته ای JPEG، PNG، TIFF، PSD، SVG، تصاویر RAW، CorelDraw CDR، CGM و انواع دیگر تصاویر. تصاویر و عکس ها را نیز می توان در حالت ها و مقیاس مختلف چاپ کرد.


نقشه های فنی و فایل های CAD


چاپ دسته ای نقشه های Autodesk AutoCAD DWG و DXF، نقشه های Visio VSD، SLDDRW، IDW، IPN (فایل های Autodesk، SolidWorks، Visio)، KOMPAS-3D و ... Print Conductor با eDrawings Viewer و Autodesk Inventor Viewer سازگار است.


برچسب‌ها، بارکدها و کدهای QR Zebra ZPL



با Print Conductor، چاپ بارکد صنعتی Zebra ZPL، کدهای QR یا برچسب ها در حالت دسته ای آسان است. می‌توانید فایل‌های Zebra ZPL ایجاد شده با کد برنامه‌نویسی ZPL را به صورت انبوه چاپ کنید.



اکسل و پاورپوینت: XLS، XLSX، CSV، PPT، PPTX



صفحات گسترده اکسل (XLS، XLSX) شامل فایل‌های دارای قابلیت ماکرو و مقادیر جدا شده با کاما (CSV)، Microsoft Project MPP، XPS و طیف گسترده‌ای از اسناد اداری دیگر را با Print Conductor چاپ کنید.

سیستم مورد نیاز برای نصب

- Microsoft® Windows 11 / 10 / 8 / 7 / XP Service Pack 3 (32-bit or 64-bit system) or Microsoft® Windows Server 2003 / 2008 / 2012 / 2016 / 2019 or later versions
- Intel® Core i3 or AMD Athlon® II X2 processor or faster processor
- 4 GB RAM or more
- Hard Drive free space: 210 Mb
- Required software: Microsoft NET Framework 4.0


✔ آموزش فعال سازی Print Conductor


1- نرم افزار را نصب کنید و باز کنید.
2 - همراه فایل دانلودی وارد پوشه Crack شوید و فایل keygen را باز کنید.
3 - از کشو روی گزینه Print Conductor 8 تنظیم کنید.
4 - سپس روی Genarat کلیک کنید ، با لایسنس داده شده نرم افزار را فول کنید.

پسورد فایل :
کپی