آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بهینه ساز » حذف کامل نرم افزارها Anvi Uninstaller Pro 1.0

حذف کامل نرم افزارها Anvi Uninstaller Pro 1.0.0

Anvi Uninstaller Pro نام ابزاری برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده می باشد ، این ابزار دارای رابط کاربری چند پنجره ای ( برنامه های تازه نصب شده ، نرم افزارهای حجیم و نرم افزارهای سیستمی ) می باشد که هموراه شما با یک کلیک قادر به حذف نرم افزارهای نصب شده خواهید بود.

این ابزار دارای رابط کاربری ساده و کم حجم می باشد و تمامی کاربران قادر به استفاده از این نرم افزار به آسانی می باشند. همچنین شما قادر به ذخیره نرم افزار روی فلش دیسک و حمل ان توسط فلش دیسک ها می باشید.

نرم افزار اطلاعات مفیدی از ابزارهای نصب شده روی سیستم مانند تاریخ نصب ، ناشر ، حجم و ... در اختیار شما می گذارد. همچنین قابلیت مرتب سازی نرم افزارهای نصب شده بر اساس تاریخ نصب را دارا می باشد توسط این ابزار حتی قادر به حذف اخرین آپدیت های ویندوز نیز خواهید بود. حذف نرم افزارها توسط Anvi Uninstaller Pro در سه مرحله انجام می گیرد ، اول نرم افزار به صورت کامل حذف می شود ، سپس این نرم افزار سیستم را برای پوشه های بایقیمانده و کلید های رجیستری جستسجو می کند و در آخر تمامی باقیمانده نرم افزار حذف می شود. استفاده از منابع سیستمی توسط این نرم افزار بسیار کم می باشد.

 

 

پسورد فایل :
کپی