آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود نرم افزار ویرایش و نمایش pdf برای اندروید Xodo PDF Reader & Editor 9.0

دانلود نرم افزار Xodo PDF Reader & Editor برای اندروید

Xodo PDF Reader & Editor نرم افزاری همه جانبه برای نمایش و ویرایش پی دی اف می باشد و شما را از دانلود کردن نرم افزار های دیگر راحت می کند. با استفاده از Xodo شما می توانید فایل های pdf خود را بخوانید، آن ها را ویرایش کنید، به آن ها چیزی اضافه کنید یا امضای دیجیتالی روی آن ها بزنید. شما می توانید فایل های pdf خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر باز شدن فرمت pdf ، فرمت هایی نظیر docx/.pptx نیز پشتیبانی می شوند و امکان باز کردن آن ها وجود دارد.
Xodo با گوگل درایو و دراپ باکس شما همگام سازی می شود. موتور این برنامه بسیار قدرتمند می باشد و فایل های pdf شما را به سرعت نشان می دهد.  این نرم افزار برای تبلت هایی که دارای صفحات بزرگی هستند به طور مخصوص بهینه سازی ششده است تا لذت خواندن فایل های pdf را به خوبی کاربر احساس کند. Xodo PDF Reader & Editor بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

دانلود Xodo PDF Reader & Editor Pro

✅ نام نرم افزارXodo PDF Reader & Editor Pro❤️ تعداد دانلود248235
⭐نسخه نرم افزار9.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل40 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Xodo PDF Reader & Editor

 

- امکان اضافه کردن امضای دیجیتالی و متن

- باز کردن انواع pdf ها

- مدیریت کننده فایل، امکان اضافه و کم کردن فایل های pdf

- همگام سازی شدن خودکار با گوگل درایو و وان درایو

- اضافه  کردن نوشته به قسمت های خالی pdf

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود نرم افزار Xodo PDF Reader & Editor برای اندروید  دانلود نرم افزار Xodo PDF Reader & Editor برای اندروید  دانلود نرم افزار Xodo PDF Reader & Editor برای اندروید  دانلود نرم افزار Xodo PDF Reader & Editor برای اندروید  دانلود نرم افزار Xodo PDF Reader & Editor برای اندروید

پسورد فایل :
کپی