آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » نرم افزار پرتابل » جلوگیری از ردیابی و حفاظت از اطلاعات در ویندوز 10 - دانلود W10Privacy 5.1

دانلود نرم افزار حریم خصوصی برای ویندوز W10Privacy

با W10Privacy می توانید تنظیمات امنیتی رایج ویندوز 10 را ببینید که توسط این نرم افزار می توان آن ها را فعال یا غیر فعال کرد. با وجود این که نرم افزار های مشابهی برای حریم خصوصی ویندوز 10 وجود دارد، همگی از دارای مشکل کمبود جزئیاتی که در این نرم افزار وجود دارد هستند. البته برای کسانی که نمی خواهند وارد جزئیات شوند نیز راهی هست، شما می توانید از سه قسمت از پیش تعریف شده این نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده ساخته شده است و هرکاربری می تواند از آن استفاده کند، هم چنین حجم کم و پرتابل بودن این نرم افزار از دیگر ویژگی های W10Privacy می باشد.

دانلود W10Privacy

✅ نام نرم افزارW10Privacy❤️ تعداد دانلود6500
⭐نسخه نرم افزار5.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10🔆 حجم فایل2 مگابایت

ویژگی های نرم افزار W10Privacy

 

- وجود سه رنگ با سه امکان از پیش تعریف شده : رنگ سبز که پیشنهاد شده است، حالت محافظانه کارانه می باشد. رنگ زرد که تحت شرایطی پیشنهاد می شود و شاید بهتری حالت باشد و حالت قرمز که حالت انحصاری می باشد و شاید کمی غیر منطقی، برای اجرای آن نیاز به اجرا توسط فرمان administator دارید.

- نرم افزار های مشابه دارای قابلیت بازگردانی نیستند، و این ممکن است در شرایطی خاص کمی ترسناک بنظر برسد ولی این نرم افزار پیشنهاد ذخیره سازی و لود گزینه ها را به عنوان بک آپ می دهد.

- وجود چک کننده بروز رسانی و حجم بسیار اندک این نرم افزار از دیگر ویژگی های W10Privacy می باشد.

پسورد فایل :
کپی