آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » برنامه نویسی » دانلود نرم افزار PhpStorm 2023.3 آپدیت جدید برنامه کد نویسی PHP

نرم افزار کد نویسی پی اچ پی JetBrains PhpStorm 10.0 Build 143.38

PhpStorm یکی دیگر از نرم افزار های بسیار محبوب JetBrains می باشد. که به منظور افزایش بازدهی توسعه دهنده های PHP تولید شد، در واقع دانلود PhpStorm بسیار قدرتمند طراحی شده و قابلیت درک کد و کامل کردن آن را به صورت بسیار هوشمند دارد از قابلیت های کلیدی دیگر این نرم افزار امکان مراجعه و ارزیابی فوری اشتباهات درون کدها می باشد. PHPMaker و دانلود Blumentals Rapid PHP از دیگر برنامه های کار با php می باشد.
PhpStorm با ویرایشگر PHP قدرتمند خود، امکانات بسیاری را برای توسعه کد PHP ارائه می دهد. از تشخیص خطاهای نحوی و پیشنهادات خودکار تکمیل کد تا نمایش و پیش بینی نوع متغیرها و امکانات دیگر، PhpStorm به برنامه نویسان کمک می کند تا کدهای پیچیده را با دقت و سرعت بیشتری توسعه دهند.
یکی از ویژگی های مهم PhpStorm، قابلیت اشکال زدایی (Debugging) است. با قرار دادن نقاط توقف و تماشای متغیرها و مقادیرشان در حین اجرا، برنامه نویسان می توانند خطاها و اشکالات مختلف را تشخیص داده و رفع کنند. این قابلیت بهبود کیفیت کدها و افزایش قابلیت اطمینان برنامه ها را فراهم می کند. PhpStorm قابلیت پشتیبانی از فریمورک های مختلف PHP را داراست.
PhpStorm از زبان ها و فناوری های دیگری نیز پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، این IDE قابلیت هایی برای توسعه HTML، CSS، jаvascript، TypeScript و XML را نیز ارائه می دهد.


دانلود PhpStorm

✅ نام نرم افزارPhpStorm❤️ تعداد دانلود31058
⭐نسخه نرم افزار2023.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل469 مگابایت

قابلیت های کلیدی PhpStorm


- ویرایشگر PHP پیشرفته: PhpStorm قابلیت های بسیاری را برای ویرایش و توسعه کد PHP ارائه می دهد. این شامل تشخیص خطاهای نحوی، تکمیل خودکار کد، نمایش و پیش بینی نوع متغیرها و امکانات دیگر است.

- اشکال زدایی (Debugging): PhpStorm ابزارهای قدرتمندی برای اشکال زدایی کد PHP فراهم می کند. شما می توانید با قرار دادن نقاط توقف و تماشای متغیرها و مقادیرشان در حین اجرا، برنامه خود را از بروز خطاها و اشکالات مختلف محافظت کنید.

- پشتیبانی از فریمورک ها: برنامه از بسیاری از فریمورک های محبوب PHP مانند Laravel، Symfony، Yii و Zend پشتیبانی می کند. این نرم افزار ابزارها و امکانات مخصوصی برای توسعه و اشکال زدایی با این فریمورک ها ارائه می دهد.

- مدیریت پایگاه داده: نرم افزار امکاناتی برای مدیریت پایگاه داده ها از جمله مشاهده و ویرایش جداول، اجرای کوئری ها و مدیریت اسکیما را فراهم می کند. همچنین این IDE با پایگاه داده های مختلف مانند MySQL، PostgreSQL و Oracle سازگار است.

- ابزارهای تست و ایجاد مستند: PhpStorm امکاناتی برای نوشتن و اجرای تست های واحد و ایجاد مستندات مربوط به کدهای PHP را فراهم می کند. این امکانات به شما کمک می کنند تا کیفیت و قابلیت اطمینان کدهای خود را بهبود بخشید.

- امکانات تکمیل کد و کدنویسی سریع: PhpStorm ابزارهایی مانند تکمیل خودکار کد، نمایش راهنمایی های کد و توابع، نمایش پیشنهادات و توصیه های بهینه سازی کد و... را فراهم می کند که به شما در توسعه سریع تر و کیفیت بخشیدن به کدها کمک می کند.


JetBrains PhpStorm


- امکانات توسعه وب: PhpStorm ابزارهای قدرتمندی برای توسعه وب با PHP فراهم می کند. این شامل ویرایشگر CSS و jаvascript، ابزارهای طراحی وب و پشتیبانی از تکنولوژی های مانند HTML، CSS، jаvascript، Sass و LESS است.

- سازگاری با زبان ها و فناوری ها: علاوه بر PHP، این IDE از HTML، CSS، jаvascript، TypeScript، XML و دیگر زبان ها و فناوری های وب پشتیبانی می کند. این به شما اجازه می دهد تا پروژه های ترکیبی و چندزبانه را با PhpStorm توسعه دهید.

-مدیریت پروژه: نرم افزار امکانات مدیریت پروژه را فراهم می کند. شما می توانید پروژه های خود را در یک پرونده پروژه سازماندهی کنید، فایل های پروژه را به سادگی به کمک ابزارهای جستجو پیدا کنید و با امکاناتی مانند مدیریت وابستگی ها و اجرای اسکریپت ها، توسعه را اداره کنید.

- اتصال به پایگاه داده: این ابزار به شما اجازه می دهد تا به سادگی به پایگاه داده ها متصل شوید و با آن ها تعامل کنید. شما می توانید کوئری ها را اجرا کنید، ساختار جداول را مشاهده و ویرایش کنید و به راحتی با پایگاه داده های مختلفی مانند MySQL، PostgreSQL و Oracle کار کنید.

- ابزارهای همکاری: PhpStorm ابزارهایی برای همکاری و هماهنگی با تیم های توسعه را فراهم می کند. از جمله امکانات مشارکت در کنترل نسخه، مدیریت و توزیع وظایف، ارسال و دریافت کدها از و به سیستم های نسخه برداری مختلف و امکانات نظارت و ارزیابی کیفیت کد می توان بهره برد.

- پلاگین های قابل گسترش: برنامه امکانات و قابلیت هایی برای گسترش و سفارشی سازی به وسیله پلاگین ها ارائه می دهد. شما می توانید ابزارها و قابلیت های اضافی را براساس نیازهای خود به IDE اضافه کنید.


آموزش نصب و فعال سازی PhpStorm 2023


1 - نرم افزار را نصب کرده ولی باز نکنید.
2 - محتویات پوشه Patch همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید. 
3 - فایل Patch را با کلیک راست Run as administrator باز کنید و منتظر تایید لایسنس بمانید.
4 - تمام
- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Officially released 64-bit versions of the following

    Microsoft Windows 10 1809 or later

    Windows Server 2019 or later

پسورد فایل :
کپی