آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » قفل گذار » دانلود نرم افزار قفل گذاری فایل ها GiliSoft File Lock Pro v13.3

دانلود نرم افزار قفل گذاری فایل ها GiliSoft File Lock Pro 5.1 

GiliSoft File Lock Pro این برنامه نرم افزاری کامل و قدرتمند برای قفل گذاری بر روی انواع فایل ، پوشه و درایو است که با محیطی ساده میتوانید فایل های خود را از دسترس دیگران خارج کنید . رمز گذاری این برنامه با استفاده از روش 256-bit AES صورت میگیرد که تقریبا شناخته شده و معروف است . این برنامه این امکان را به شما میدهد تا فایل های خود را به فرمت EXE قفل دار کنید و کسی به آنها دسترسی نخواهد داشت. برای بازگشایی فایل های رمزگذاری شده ، نصب این نرم افزار ضروری است .

دانلود GiliSoft File Lock Pro

✅ نام نرم افزارGiliSoft File Lock Pro❤️ تعداد دانلود41278
⭐نسخه نرم افزار13.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل13 مگابایت

ویژگی ها و مزایا GiliSoft File Lock Pro


- GiliSoft File Lock Pro می تواند پوشه ها و درایوهای فایل های خصوصی شما را مخفی کند تا آنها را برای سایر کاربران و برنامه ها کاملاً نامرئی کند.
- فایل ها/پوشه ها/درایوهای قفل شده از دسترسی محافظت می شوند، کاربران نمی توانند فایل ها/پوشه های محافظت شده را بدون رمز عبور باز کنند، بخوانند، تغییر دهند، جابجا کنند، حذف کنند، کپی کنند. فایل ها و پوشه های داخلی  در یک پوشه قفل شده نیز محافظت می شوند.
- می تواند فایل ها و پوشه ها را از هر نوع رمزگذاری کند.
- یک پوشه را با الگوریتم رمزگذاری AES در یک فایل اجرایی (فایل exe) بسته بندی و رمزگذاری می کند. با این روش می‌توانید داده‌های مهم را رمزگذاری کنید، و سپس آن‌ها را از طریق شبکه یا به روش‌های دیگر ارسال کنید تا در دستگاهی بدون Gili File Lock Pro استفاده شود.
- GiliSoft File Lock Pro به شما اجازه می دهد تا با بازنویسی چندین بار با الگوهای انتخاب شده با دقت، داده های حساس را از هارد دیسک خود به طور کامل حذف کنید. در صورت حذف امن، هیچ کس نمی تواند داده های حذف شده را از دیسک شما بازیابی کند.
- GiliSoft File Lock Pro یک نرم افزار قفل با رمز عبور است، به این معنی که اگر رمز عبور را ندارید، هیچ راه دیگری برای اجرا یا حذف آن وجود ندارد.
- پشتیبانی کامل از پردازنده Intel® Pentium D Dual-Core و AMD Athlon™ 64X2 Dual-Core Processor.

پسورد فایل :
کپی