آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده - دانلود Magic Uneraser 6.9

نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده Magic Uneraser 3.5

Magic Uneraser ساده ترین و امن ترین راه برای بازیابی فایل های حذف شده می باشد. این ابزار به عنوان ساده ترین ابزار بازیابی دسته ای فایل های حذف شده می باشد که قادر به بازیابی داده ها از هر نوع پارتیشنی نظیر FAT و NTFS را داراست. همچنین این نرم افزار از هر نوع ابزار ذخیره سازی نظیر هارد دیسک ، فلش دیسک ، مموری و هاردهای اکسترال پشتیبانی می کند.

توسط این ابزار می توانید داده های خود را در صورت حذف ، فرمت درایو ، پارتیشن بندی دوباره بازیابی نمایید. این ابزار سکتور به سکتور اطلاعات را می خواند و در صورتی خرابی فایل ها حتی قادر به ترمیم انها می باشد ، سپس آن را به صورت پیش نمایش به شما نمایش داده و شما قادر به بازیابی اطلاعات ان خواهید بود.

توسط این نرم افزار شما قادر به بازیابی فرمت هایی نظیر اسناد آفیس, تصاویر دیجیتال, حمایت از آرشیو MP3 و زیپ فشرده با چند کلیکم و به آسانی خواهید بود.


دانلود Magic Uneraser

✅ نام نرم افزارMagic Uneraser❤️ تعداد دانلود13090
⭐نسخه نرم افزار6.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز xp به بالا🔆 حجم فایل40 مگابایت

قابلیت های Magic Uneraser

 

- بازیابی آسان تنها با چند کلیک : شما فقط و فقط کافی است با چند کلیک به اسکن درایو یا درایو ذخیره سازی که می خواهید اقدام به اسکن و بازیابی اطلاعات خود کنید.

- پیش نمایش فایل های حذف شده : نرم افزار یک پیش نمایش از اطلاعات حذف شده شما نشان می دهد که شما می توانید پی ببرید کدام عکس یا فیلم را می توانید و یا دوست دارید بازیابی کنید.

- الگوریتم پیشرفته برای اسکن : این ابزار سکتور به سکتور هارد دیسک شما را اسکن می باشد و سرعت ابزار نیز حین اسکن بسسیار بالا می باشد.

- قابلیت نصب روی سیستم عامل های ویندزو 7 ، 8 ، ویستا و 10

- بازیابی فایل ها از هر رسانه ذخیره سازی : نرم افزار بازیابی قادر به بازگردانی فایل های از همه نوع دسکتاپ و لپ تاپ هارد دیسک، دستگاه های ذخیره سازی داخلی و خارجی، کارت حافظه، حافظه های یواس بی، پلیر هایMP3 ، دوربین های دیجیتال  و... می باشد.

 

نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده Magic Uneraser 3.5

 

 

پسورد فایل :
کپی