آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » بازیابی اطلاعات پاک شده و از دست رفته iStonsoft Data Recovery 2.1.37

دانلود نرم افزار iStonsoft Data Recovery برای اندروید

 

 iStonsoft Data Recovery نرم افزاری قدرتمند و کم حجم برای بازیابی اطلاعات از دست رفته است. آیا به خاطر اطلاعاتی که اشتباها یا تصادفا حذف شده اند، احساس بدبختی می کنید؟ مشکلی نیست، این نرم افزار به راحتی انواع فایل ها را برای شما بازیابی می کند و هیچگونه محدودیتی در این زمینه ندارد. بیشتر از 500 نوع از فایل ها توسط این نرم افزار پوشش داده می شود و اسناد، ایمیل، عکس ها، فیلم ها، فایل های صوتی و ... را می توانید توسط این نرم افزار بازیابی کنید. امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته هارد درایو، فلش، دوربین و حتی گوشی همراه شما توسط این نرم افزار وجود دارد. می توانید این نرم افزار را به 4 گونه مختلف، شخصی سازی کنید.  این نرم افزار با وجود امکانات قدرتمندی که در اختیار شما قرار می دهد تنها 10 مگابایت حجم دارد.

 

ویژگی های نرم افزار  iStonsoft Data Recovery :

 

- Raw Recovery برای وقتی است که فایل های شما به شدت تخریب شده اند و امکان بازگردانی آن ها توسط دو حالت format recovery و deleted recovery نمی باشد. این حالت مدت زمان زیادی طول می کشد و اسکن عمیقی انجام می دهد.

- Partition Recovery حالتی است که تنها به افراد واقعا حرفه ای توصیه می شود و در غیر این صورت سراغ آن نروید، در این حالت امکان بازیابی table  های پارتشین ها و باز سازی پارتیشن های آسیب خورده می باشد.

- حالت Deleted Recovery امکان بازیابی فایل هایی می باشد که تصادفا آن ها را Shift+Delete کرده اید یا تصادفا در Recycle bin بوده و شما از آنجا پاک کرده اید می باشد.

- حالت Format Recovery  برای اطلاعاتی می باشد که توسط فرمت USB Flash Drive, memory card, memory stick, SD card, CF card, MP3, MP4 و ... از بین رفته اند.

 

 

پسورد فایل :
کپی