آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزار رجیستری » دانلود نرم افزار Wise Registry Cleaner 11.1.3.718 بهینه سازی و پاکسازی رجیستری ویندوز

دانلود نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی رجیستری ویندوز Wise Registry Cleaner 7.86 Build 517 Final

Wise Registry Cleaner یکی از بهترین برنامه های رایگان بهینه سازی و پاکسازی رجیستری ویندوز شما می باشد. این نرم افزار با رابط کاربری آسان برای تمامی کاربران قابلیت استفاده دارد و تنها با چند کلیک می توانید رجیستری ویندوز را بهینه و سرعت کامپیوتر را افزایش دهید. این نرم افزار با اسکن دقیق رجیستری دیتاهای غیر قابل استفاده و خراب را پاک میکند و همچنین از قابلیت دفراگمنت رجیستری این ابزار می توانید برای مرتب سازی رجیستری استفاده نمایید.

دانلود Wise Registry Cleaner

✅ نام نرم افزارWise Registry Cleaner❤️ تعداد دانلود11171
⭐نسخه نرم افزار11.1.3.718🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل6 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Wise Registry Cleaner


قابلیت چند کاربره

این ویژگی جدید برای رایانه‌هایی که بیش از یک نفر از آنها استفاده می‌کنند، مانند رایانه‌های خانگی که توسط یک خانواده به اشتراک گذاشته می‌شوند و رایانه‌های عمومی در مکان‌های عمومی ایده‌آل است. افرادی که دارای حقوق مدیریتی هستند می توانند به راحتی رجیستری همه کاربران را به یکباره اسکن و پاک کنند. برای اسکن و رفع مشکلات رجیستری نیازی به ورود به هر حساب جداگانه ندارید.

مشکلات رجیستری را برطرف کنید و عملکرد کامپیوتر خود را افزایش دهید
وقتی از ویندوز استفاده می کنید رجیستری بزرگتر می شود، همچنین موارد منسوخ شده در رجیستری که در نهایت منجر به کاهش عملکرد و حتی خرابی سیستم می شود، بیشتر می شود . Wise Registry Cleaner رجیستری ویندوز را اسکن می کند و خطاها و موارد باقیمانده را در رجیستری پیدا می کند و سپس آنها را پاک یا یکپارچه سازی می کند. با رفع این موارد باقیمانده و خراب در رجیستری ویندوز، سیستم شما سریعتر و پایدارتر کار می کند.

ویژگی پشتیبان گیری/بازیابی
قبل از انجام هر گونه تعمیر، رجیستری به طور خودکار پشتیبان گیری می شود. اگر با مشکلی در سیستم مواجه شدید، می توانید از آن برای بازگرداندن رجیستری به نقطه قبلی استفاده کنید. همچنین می توانید قبل از ایجاد هرگونه تغییر عمده در پیکربندی سیستم یا شبکه در رایانه شخصی خود، یک نسخه پشتیبان کامل از رجیستری یا نسخه پشتیبان از سیستم به صورت دستی با آن ایجاد کنید.

پاکسازی خودکار رجیستری برنامه ریزی شده
در رابط اصلی، می‌توانید Wise Registry Cleaner را تنظیم کنید تا رجیستری را در یک برنامه روزانه، هفتگی یا ماهانه با توجه به نیاز خود تمیز کند. Wise Registry Cleaner به طور خودکار رجیستری را در پس‌زمینه پاک می‌کند . در تنظیمات، همچنین می‌توانید نماد «پاک کردن با 1 کلیک» ایجاد کنید و آن را روی دسک‌تاپ قرار دهید. با استفاده از این ویژگی، می توانید بدون باز کردن Wise Registry Cleaner، تنها با کلیک بر روی نماد، رجیستری را پاکسازی کنید.

تنظیمات سیستم را برای عملکرد بهتر ، بهینه می کند
به غیر از تمیز کردن و یکپارچه سازی رجیستری ویندوز، Wise Registry Cleaner همچنین می تواند تنظیمات سیستم مربوطه را برای بهبود سرعت سیستم و سرعت اینترنت بهینه کند. پس از بهینه سازی با یک کلیک، مقداری بهبود در عملکرد رایانه شخصی خود مشاهده خواهید کرد.

گزینه های پاکسازی قابل تنظیم برای کاربران پیشرفته
می توانید تعیین کنید که یک اسکن رجیستری معمولی، ایمن یا عمیق اجرا شود.مناطق سفارشی رجیستری را می توان برای مواردی مانند پسوند فایل نامعتبر، ورودی های استارت آپ ، مسیرهای نرم افزار نامعتبر و بسیاری موارد دیگر اسکن کرد.، می توانید به Wise Registry Cleaner بگویید که از پاک کردن موارد رجیستری با کلمات خاص خودداری کند.

پسورد فایل :
کپی