آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » انیمیشن » دانلود Ventuz Technology Ventuz Designer 5.3.4.576 نرم افزار طراحی سه بعدی

دانلود Ventuz Technology Ventuz Designer برای ویندوز

Ventuz Technology Ventuz Designer نرم افزاری می باشد که logic, animation, compositing و design  را در فضایی سه بعدی با یک دیگر ترکیب می سازد. شما می توانید از این برنامه در کنار 3dmax استفاده کنید. افکت ها و حرکات دلخواه خود را به راحتی بکشید و درون محیط کاری خود بیاندازید تا اجرا و اضافه شوند. شما می توانید داده هایی نظیر کلیپ ها، تصاویر و نوشته های مختلف را وارد محیط برنامه کنید و از آن ها استفاده نمایید. این نرم افزار برای ایجاد انیمیشن هایی که با triggers و commands کار می کنند بسیار مناسب می باشد.

به عنوان مثال اپلیکشن های تعاملی از چنین انیمیشن هایی استفاده می نمایند. گرچه برای ساخت انیمیشن های دلخواه نیازی به کد نویسی نیست، برای برخی از توابع خاص می توان اسکریپت های دلخواه را نوشت و اجرا کرد، این کار به سادگی و بدون هیچگونه پیچیدگی صورت می گیرد. شما می توانید افکت های سه بعدی واقع گرایانه ای نظیر سایه پردازی و ... اضافه نمایید. امکان استفاده کردن از دوربین های مختلف وجود داشته و می توان integrated gradient را به شکل دلخواه ویرایش کرد. کنترل های تنظیم شفافیت و هم چنین ماسک گذاری در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای کارهای دو بعدی می توانید فایل های psd فوتوشاپ را وارد محیط برنامه کنید. 

 

ویژگی های نرم افزار Ventuz Technology Ventuz Designer  :

 

- سرعت بسیار بالا در رندر کردن

- ساخت انیمیشن های logic

- پشتیبانی از نوشتن توابع دلخواه

- قابل استفاده در کنار برنامه هایی نظیر 3dmax و فوتوشاپ

- بخش آموزشی و پشتیبانی

- انداختن و اضافه سازی افکت های دلخواه

- رابط کاربری ساده و دوستانه

 

نکته : نرم افزار قابلیت نصب روی ویندوز 7 سرویس پ 1 ، ویندوز 10 و ویندوز 8 و 8.1 را دارا می باشد حتما ویندوز هم باید 64 بیتی باشد !

پسورد فایل :
کپی