آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » طراحی » جعبه ابزار حرفه ای برای طراحی و ویرایش تصاویر Aurora 3D DesignBox 1.9.01

جعبه ابزار حرفه ای برای طراحی و ویرایش تصاویر Aurora 3D DesignBox 1.9.01

Aurora 3D DesignBox نام یک جعبه ابزار حرفه ای و بسیار قدرتمند در زمینه طراحی ، ویرایش و خلق تصاویر گرافیکی جذاب می باشد. این ابزار چند منظوره امکاناتی متنوع برای کار روی تصاویر در اختیار شما می گذارد ، از جمله این امکانات می توان به اضافه کردن کپی رایت روی تصاوی ،تغییر اندازه دسته ای تصاویر چرخش،ترکیب تصاویر ، تبدیل فرمت، ایجاد انیمیشن های GIF، ایجاد آیکون های iOS، تولید کد QR یا رسم اشکال اشاره کرد.

به راحتی روی تصاویر خود افکت گذاری کنید ، اگر شما یک عکاس یا علاقه مند به عکاسی هستید می توانید توسط این ابزار تصاویر پرتره بسیار زیبا ایجاد نمایید. با یک کلیک مجموعه ای بی نظیر از سبک های عکس مانند فیلترها، تنظیم روشنایی، کنتراست، اشباع رنگ، وضوح، رنگ و RGB در اختیار شماست. به راحتی تصاویر خود را به عکس های هنری بدل کنید.

ابزار نقاشی این نرم افزار شما را قادر به خلق و ایجاد تغییرات رنگ روی تصاویر می کند. همچنین قابلیت ایجاد اشکال هندسی ، استفاده از براش و قلم مو های با سایر های سفارشی با یک کلیک در اختیار شماست. حالت دسته ای این ابزار قابلیت ویرایش ، تغییر فرمت و سایز دسته ای تصاویر را با یک کلیک در اختیار شما می گذارد.

 

جعبه ابزار حرفه ای برای طراحی و ویرایش تصاویر Aurora 3D DesignBox 1.9.01

 

پسورد فایل :
کپی