آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » طراحی » طراحی آیکون های حرفه ای Iconion 2.7

طراحی آیکون های حرفه ای Iconion 2.1

Iconion

ایجاد آیکون برای سایت و وبلاگ بدون شک کار مشکل و پیچیده ای می باشد. شما نیاز به یک ایده و مدل خوب برای ساخت آیکون ها خواهید داشت ، به همین دلیل است شما نیاز به یک نرم افزار آسان و قابل اعتماد برای طراحی آیکون ها خواهید داشت. Iconion نام یک ابزار قدرتمند برای ایجاد آیکون های حرفه ای و پیچیده می باشد. با استفاده از طرح هایی که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید به آسانی آیکون های حرفه ای ایجاد نمایید.

این ابزار به شما اجازه تبدیل هر نوع فونت آیکون را به آیکون های PNG می دهد ، شما قادر به قرار دادن سایه ، پس زمینه ،شیپ و رنگ به آیکون ها می باشید. شما می توانید آیکون های آیفون ، آیکون های مک ، آیکون های رسانه اجتماعی و ... ایجاد نمایید. شما می توانید با استفاده از طرح های از پیش تعیین شده و با سفارشی سازی کامل آیکون های حرفه ای ایجاد نمایید.

با استفاده از Iconion شما قادر به ایجاد آیکون ها در اندازه های مختلف می باشید مثلا قادر به ایجاد آیکون های 32px استاندارد و یا آیکون های 1024px بزرگ بدون از دست دادن کیفیت می باشید. همچنین می توانید یک امدازه سفارشی را برای آیکون های خود تعریف کنید. شما قادر به خروجی گرفتن از آیکون ها در فرمت های BMP، JPG و PNG می باشید ، این ابزار یک ادیتور حرفه ای آیکون نیز به شمار می رود.

پسورد فایل :
کپی