آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود نرم افزار ویرایش رنگ عکس DxO PhotoLab 7.5.0.176
دانلود DxO PhotoLab برای ویندوز
DxO PhotoLab نرم افزاری قدرتمند می باشد که با استفاده از آن می توانید تصویر خود را از جنبه های مختلف اصلاح و ویرایش کنید. این نرم افزار می تواند به شکل خودکار وضوح تصاویر را بهبود بخشد و بخش های تار را حذف نماید. اصلاح خودکار سفارشی بر اساس الگوریتم پیشرفته این برنامه که اندازه گیری های دقیقی انجام می دهد صورت می گیرد. اگر می خواهید به شکل دستی ویرایش انجام دهید تنها لازم است که بخش دلخواه خود را برای ویرایش انتخاب کنید و سپس از ابزار مناسب برای کار خود استفاده نمایید.
با استفاده از پلاگین مناسب می توانید به Lightroom دسترسی داشته باشید و نور و سایه پردازی تصویر خود را از جنبه های مختلف تنظیم کنید. workspace را می توان به شکل دلخواه شخصی سازی کرد و ابزار دلخواه را به آن اضافه نمود. با BRUSH های مختلف می توانید به طراحی بپردازید. 30 preset نیز به شکل درون برنامه ای موجود می باشد که برای تسریع کار خود می توانید از آن ها استفاده نمایید.

دانلود DxO PhotoLab

✅ نام نرم افزار DxO PhotoLab ❤️ تعداد دانلود 9625
⭐نسخه نرم افزار 7.5.0.176 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 10 به بالا | 64 بیتی 🔆 حجم فایل 835 مگابایت

ویژگی های نرم افزار DxO PhotoLab

 

- تصحیح رنگ و نورپردازی

- اضافه کردن پلاگین دلخواه

- کار با قلم مو های مختلف

- شخصی سازی محیط کار

- بهبود و بهینه سازی خودکار عکس ها

- ابزار GRADIENT و خم های رنگ پردازی


 برخی از قابلیت های کلیدی DxO PhotoLab


- کیفیت تصویر بهبود یافته: DxO PhotoLab از الگوریتم های پیشرفته ای استفاده می کند که به شما امکان می دهد کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده و جزئیات بیشتری را در تصاویر به نمایش بگذارید. این نرم افزار می تواند با استفاده از تکنولوژی هایی مانند PRIME (تصحیح نویز) و ClearView (بهبود توضیحات و کنتراست) نقاط ضعف را در تصاویر رفع کند و نتیجه ای با کیفیت و واقع گرایی بالا ارائه دهد.

- کنترل تنظیمات دقیق: DxO PhotoLab به شما امکان می دهد تنظیمات دقیقی را برای تصاویر خود انجام دهید. شما می توانید نورپردازی، رنگ ها، کنتراست، شارپنس و دیگر پارامترهای تصویر را به صورت دستی تنظیم کنید و به اندازه گیری دقیق در تصاویر خود بپردازید.

- ابزارهای تصحیح عیب های تصویر: DxO PhotoLab شامل ابزارهایی است که به شما امکان می دهد عیوب و نقاط ضعف موجود در تصاویر را تصحیح کنید. برخی از ابزارهای موجود شامل حذف لکه ها و نقاط خاکستری، حذف اشیا ناخواسته، کاهش نویز، تنظیم شارپنس و موارد مشابه است.

- پشتیبانی از فرمت های RAW: نرم افزار قابلیت باز کردن و ویرایش فایل های RAW را دارد. این فرمت ها اطلاعات بیشتری را از تصویر اصلی ذخیره می کنند و به شما امکان می دهند تنظیمات دقیق تری روی تصاویر خود اعمال کنید.

- امکان استفاده از پلاگین ها: DxO PhotoLab از پلاگین ها پشتیبانی می کند، که به شما امکان می دهد قابلیت های بیشتری را به نرم افزار اضافه کنید. شما می توانید پلاگین های جانبی را اضافه کرده و عملکرد و قابلیت های نرم افزار را بهبود دهید.

توجه داشته باشید که این توصیف به قابلیت های کلیدی DxO PhotoLab مربوط به نسخه ی موجود تا تاریخ گرفته شده است و ممکن است در نسخه های جدیدتر تغییر کرده باشد.

 

نکته : نصب فقط روی ویندوز 10 و 11 - 64 بیتی !


آموزش نصب و فعال سازی DxO PhotoLab 


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید.

2 - فایل DxO.PhotoLab.Activation.Interop.dll موجود در پوشه  Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر C:\Program Files\DxO\DxO PhotoLab 7\ کپی کنید.

3 - فایل dxophotolab4.lic موجود در پوشه  Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر C:\ProgramData\DxO Labs\Licenses\ کپی کنید. ( اگر پوشه وجود نداشت دستی ایجاد کنید)

4 - دسترسی نرم افزار به اینترنت را توسط فایروال ببندید.

دانلود DxO PhotoLab برای ویندوز  دانلود DxO PhotoLab برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

- Microsoft® Windows® 10 version 1809 or higher (64 bits and still supported by Microsoft®), Windows® 10 version 2004 or higher recommended
- Intel® Core™ 2 or AMD Athlon™ 64 X2 or higher (Intel® Core™ i7 4th generation or higher, AMD Ryzen™ recommended)
- 4 GB of RAM (8 GB or more recommended)
- 400 MB or more available disk space

پسورد فایل :
کپی