آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » نرم افزار ویرایش آسان تصاویر Home Photo Studio 6.51

نرم افزار ویرایش آسان تصاویر Home Photo Studio 6.51

با Home Photo Studio یک استودیو مجازی عکس را در کامپیوتر خود خواهید داشت. این ابزار قدرتمند با رابط کاربری ساده مجموعه ای از ابزار برای ویرایش تصاویر در اختیار شما می گذارد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده می باشد طوری که افراد مبتدی نیز به راحتی با آن رابطه برقرار می کنند. با این نرم افزار می توانید عکس های دیجیتالی خود را مشاهده و ویرایش نمایید ، رنگ های تصاویر را تغییر دهید ، قرمزی چشم ها را از بین ببرید و تصاویر تار را واضح نمایید. همه این تغییرات با یک کلیک ماوس در اختیار شماست.

توسط نرم افزار Home Photo Studio شما قادر به اضافه کردن جلوه های ویژه به تصاویر خود خواهید بود. از جمله جلوه های نورپردازی ، جلوه های سه بعدی و.... همچنین می توانید تصاویر خود را به راحتی به کارت پستال تبدیل نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این نرم افزار شامل صدها جلوه ویژه ، افکت و قاب می باشد که با اضافه کردن به تصاویر خود می توانید عکس های خود را بدون نرم افزارهای حرفه ای نظیر فتوشاپ به یک عکس رویایی تبدیل نمایید. نرم افزار با اکثر فرمت های رایج سازگاری دارد و شما تقریبا روی تمامی فرمت های عکس می توانید با این ابزار کار کنید.

 

 

قابلیت های کلیدی Home Photo Studio :

 

- پشتیبانی از 20 فرمت معرف عکس

- استفاده آسان و سرعت بالای نرم افزار

- بهبود کیفیت عکس های دیجیتالی

- تنظیم رنگ ، نور و کنتراست تصاویر

- جلوه های ویژه متعدد برای اضافه کردن به تصاویر

- بیش از 100 قاب و افکت

 

پسورد فایل :
کپی