آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » ابزاری قدرتمند جهت سیاه و سفید کردن عکس ها OnOne Perfect B&W 9.5.0.1640 Premium

ابزاری قدرتمند جهت سیاه و سفید کردن عکس ها OnOne Perfect B&W 9.0 Premium

OnOne Perfect B&W ابزاری قدرتمند و ایده آل جهت ساخت و ویرایش تصاویر سیاه و سفید از عکس های دیجیتال می باشد. یک ابزار ایده آل برای عکاسان جهت ساخت ، توسعه و چاپ تصاویر سیاه و سفید بی شک همین نرم افزار است.

ابزارهای قدرتمند این مجموعه شما را قادر می سازد تصاویری رمانتیک و حرفه ای ایجاد کنید. عکس های جدیدی هوشمند بسازید و با ویرایش دوباره آنها هر تغییری دوست داشتید در آنها اعمال کنید. کاهش و حذف نویز از تصاویر دیجیتال شما و اضافه کردن جزییان به تصاویر دیجیتال مانند اضافه کردن سایه و یا تغییر نورپردازی یکی از خاصیت های بارز این ابزار به شمار می رود.

نرم افزار هم به صورت مستقل و هم به صورت یک پلاگین در نرم افزار های گرافیکی نظیر فتوشاپ قابلیت اجرایی دارد. با براش منحصر به فرد نرم افزار قادر به اضافه کردن ابر ، تغییر مو و اضافه کردن لبه های حرفه ای به تصاویر خواهید بود. همچنینی تغییر رنگ و سایه در این ابزار به خوبی نمایان شده است. شما توسط OnOne Perfect B&W قادر به چاپ مستقیم تصاویر از طریق نرم افزار با حداکثر کیفیت می باشید. همواره بعد از هر تغییر یک پیش نمایش کوچ و زنده از روند کار به شما نمایش داده می شود.

 

قابلیت های OnOne Perfect B&W :

 

- ابزاری سریع و منحصر به فدرد جهت ساخت تصاویر سیاه و سفید

- استفاده از نرم افزار به صورت مستقل و یا به صورت پلاگین در نرم افزارهایی گرافیکی

- دارای کتابخانه قوی و بیش از 100 حالت مختلف در کتابخانه نرم افزار

- ابزارهای متعدد جهت حذف نویز از تصاویر

- مجموعه ای کامل از براش و افکت های زیبا برای استفاده در تصاویر سیاه و سفید

- قابلیت چاپ مستقیم عکس از محیط نرم افزار

- مجموعه ای از ویژگی های خاص و ابزارهای پیشرفته جهت افزایش کیفیت عکس

- پیش نمایش زنده از روند کار در هر مرحله و امکان بازگشت به عقب در صورت دلخواه نبودن تغییرات

 

 

ابزاری قدرتمند جهت سیاه و سفید کردن عکس ها OnOne Perfect B&W 9.5.0.1640 Premium

 

 

قابلیت ادغام با نرم افزاری زیر :

 

Adobe Photoshop CS6, CC, or CC 2014
Adobe Photoshop Elements 11, 12, or 13
Adobe Photoshop Lightroom 4 or 5

 

نکته : نرافزار OnOne Perfect B&W فقط قابلیت نصب روی ویندوز های 7 ، 8 و 8.1 نسخه 64 بیتی را دارست ، قبل از دانلود مطمئن شوید ویندوز شما 64 بیتی می باشد.

 

 

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار :

 

1 - نرم افزار رو نصب کنید ازتون سریال می خواد.
2 - فایل xf-pps9.exe?5236512 داخل پوشه keygen همراه فایل دانلوی رو اجرا کنید و روی Genaraete کلیک کنید. ( فایل xf-pps9.exe?5236512 نبندید )
3 - بهتون یه سریال میده اون رو در نرم افزار در قسمت licence number کپی کنید و روی Offline Activation کلیک کنید
4 - حالا در نرم افزار در بخش Offline Activation Code یه کد طولانی بهتون میده اون رو کامل کپی کنید و داخل یه فایل نوت پد با نام PPS9_ActivationCode.txt بذارید و ذخیره کنید.
5 - هم اکنون دوباره فایل xf-pps9.exe?5236512 برگردید روی قسمت active کلیک کنه ازتون یه مسیر می خواد که شما باید فایلی که در قسمت 4 ساخته بودید بهش معرفی کنید.
6 - بعد از معرفی این بار ازتون یه مسیر می خواد برای ذخیره لایسنس همون مسیری که PPS9_ActivationCode درش هست رو بدید بهش و اکی کنید.
7 - حالا فایل PPS9_ActivationCode رو بازش کنید تمامی کدهای داخل رو کپی کنید به نرم افزار برگردید و روی activate کلیک کنید
8 - در بخش unlock code کد کپی شده در قسمت قبل رو جاگذاری کرده و روی unlock کلیک کنید.
9 - و تمام نرم افزار فول می شود !

پسورد فایل :
کپی