آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود Paint.NET 5.0.13 نرم افزار رایگان ویرایش تصاویر در ویندوز

نرم افزار رایگان ویرایش تصاویر در ویندوز Paint.NET 4.0.5 Final

Paint.NET نام ابزاری رایگان و قوی برای ویرایش و دستکاری عکس در ویندوز می باشد. پشتیبانی از لایه های عکس ، قابلیت بازگردانی نامحدود و اعمال جلوه های ویژه از قابلیت های این نرم افزار می باشد. طیف گسترده ای از امکانات این ابزار را به ابزارای قدرتمند تبدیل کرده است.

این ابزار توسط کارشناس ارشد و مربی مایکروسافت طراحی شده است و در حال حاضر بسیاری از فارغ التحصیلان مایکروسافت روی این پروژه کار می کنند. Paint.NET را می توان یک جایگزین قدرتمند برای paint ویندوز به شمار آورد که امکاناتی فرار از آن در اختیار شما می گذارد. زبان برنامه نویسی این نرم افزار سی شارپ و سی پلاس پلاس می باشد. ابزارهای متعدد این ابزار گاهی شما را از نرم افزارهای پیچیده و سنگینی نظیر فتوشاپ و ... بی نیاز می کند زیرا این ابزار کمترین فشار را روی منابع سیستمی شما وارد می کند.

رابط کاربری ساده ، بصری و نوآورانه این نرم افزار شما را عاشق خودش خواهد کرد ! تمامی ابزارهای مورد نیاز در باکس سمت چپ مانند فتوشاپ چینش یافته اند. رابط کاربری کاملا جدولبندی شده است و دارای سرعت بالایی می باشد. کار با لایه های مختلف عکس و کار بر هر لایه از عکس از نکات بارز این ابزار می باشد. همچنین این نرم افزار دارای آپدیت های منظم جهت رفع باگ ها می باشد. دانلود نرم افزار Adobe Fresco و دانلود Speedy Painter از سری برنامه های نقاشی کامپیوتر می باشند.


دانلود Paint.NET

✅ نام نرم افزارPaint.NET❤️ تعداد دانلود77628
⭐نسخه نرم افزار5.0.13🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل60 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Paint.NET


- رابط کاربری ساده و حرفه ای و ابتکاری

- قابلیت کار با لایه های عکس

- قابلیت پیوستن به انجمن انلاین نرم افزار

- آپدیت های پیاپی برای رفع باگ های نرم افزار

 

Paint.NET


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی