آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود نمایش و پردازش حرفه ای تصاویر دیجیتالی RAW با Adobe Camera Raw 16.2

نرم افزار Adobe Camera Raw

ادوبی کامیرا راو Adobe Camera Raw

 پردازش و نمایش تصاویر دیجیتال

 

Adobe Camera Raw نام پلاگین ویژه و قدرتمند برای نرم افزار فتوشاپ می باشد که توسط ان قادر به دسترسی سریع و پردازش حرفه ای تصاویر دیجیتال RAW که توسط دوربین های دیجیتالی گرفته اید خواهید بود. توسط این نرم افزار می توانید کنترل بیشتری روی تصاویر داشته باشید و همچنمین با انعطاف پذیری این ابزار می توانید بدون از دست رفتن کیفیت این تصاویر روی آنها کار کنید.

Adobe Camera Raw ابزاری ویژه برای تمامی عکاسان می باشد و شما را نیز اگر کاربری معمولی هستید به عکاسی حرفه ای بدل می کند. نرم افزار امکانات زیادی نظیر ابزارهای مختلف انتخاب رنگ ، ابزارهای سایه گذاری ، ماسک های متنوع و سلکشن های متفاوت و ... در اختیار شما می گذارد. این نرم افزار به صورت یک ابزار ثانویه عمل می کند و شما باید آن را روی نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ و ادوبی لایت روم نصب کنید و از کارایی های آن بهرمند شوید. همچنین نرم افزار از اکثر دوربین های موجود و مارک های معتبر دوربین پشتیبانی می کند. نرم افزار قابلیت نصب روی ویندوزهای 7 و 8 و 8.1 و ویندوز 10 را داراست.


دانلود Adobe Camera Raw

✅ نام نرم افزارAdobe Camera Raw❤️ تعداد دانلود81792
⭐نسخه نرم افزار16.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل1.1 گیگابایت

 برخی از قابلیت های Adobe Camera Raw 


- تنظیمات اصلی تصویر: با استفاده از Adobe Camera Raw، شما می توانید تنظیمات اصلی تصویر مانند تعادل سفیدی، تنظیمات نورپردازی، کنتراست، سایه و برجستگی، اشباع رنگ و سطح نویز را تنظیم کنید. این امکانات به شما اجازه می دهد تا روشنایی و رنگ ها را به طور دقیق کنترل کنید و تصاویر را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید.

- تنظیمات رنگی: Adobe Camera Raw قابلیت های پیشرفته ای برای تنظیم رنگ ها و تعادل رنگی در تصاویر را فراهم می کند. شما می توانید تنظیمات رنگی مانند تعادل سفیدی دستی، تنظیمات رنگ های جزئی، تغییر رنگ های سفید و سیاه، تنظیمات جلوه های رنگی و پیشرفته ترین ابزارهای تصحیح رنگ را استفاده کنید.

- کنترل جزئی روشنایی: Adobe Camera Raw به شما امکان می دهد تا روشنایی تصویر را به طور جزئی کنترل کنید. شما می توانید با استفاده از ابزارهای پیشرفته تنظیمات سایه و برجستگی را بر روی مناطق مختلف تصویر اعمال کنید و به راحتی جزئیات را بازیابی کنید.

- تنظیمات حفظ جزئیات: Adobe Camera Raw ابزارهایی برای کنترل و بهبود جزئیات تصویر مانند تنظیمات پوست، تنظیمات رزولوشن جزئی، کاهش نویز و ایجاد تیزی در تصاویر را فراهم می کند. این امکانات به شما اجازه می دهد جزئیات بیشتری را در تصاویر بازیابی و بهبود دهید.

- ابزارهای لایه بندی و ماسک: Adobe Camera Raw ابزارهای لایه بندی و ماسک را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از این ابزارها تغییرات خود را به طور انتخابی در تصویر اعمال کنید و قابلیت های پیچیده تری مانند تنظیمات مکانیکال تنظیم کنید.


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Windows

  • Intel® Core 2 or AMD Athlon® 64 processor; 2 GHz or faster processor
  • Windows 7 with Service Pack 1, Windows 8.1, or Windows 10
  • 2 GB or more of RAM (8 GB recommended)
  • 1024 x 768 display (1280×800 recommended) with 16-bit color
  • OpenGL 3.3 and 1 GB or more of Video RAM (VRAM) for GPU-related functionality (2 GB of dedicated VRAM is suggested for large, high-resolution monitors, such as 4K- and 5K-resolution monitors)
پسورد فایل :
کپی