آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » دانلود نرم افزار رايگان مديريت دانلود Free Download Manager 6.21.0.5629

دانلود نرم افزار Free Download Manager

نرم افزار عالی Free Download Manager

دانلود منیجر قدرتمند و رایگان

افزایش سرعت دانلود تا 8 برابر

 

نرم افزارهای مختلفی برای مدیریت و درواقع افزایش سرعت دانلود ساخته شده اند ولی تفاوت Free Download Manager که به مخفف FDM نیز نام برده می شود ، در رایگان بودن آن است و نیاز به هیچ گونه کرک و ... ندارد . این دانلود منیجر متن باز از پروتکل های HTTP, HTTPS و FTP پشتیبانی میکند و به گفته ی سازندگانش سرعت دانلود را تا 600 برابر افزایش میدهد که امروزه شرکت های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند این ارقام را برای نرم افزار خود اعلام میکنند . شما می توانید دانلود ناتمامی را از مکانی که باقی مانده است را از سربگیرد . قابلیت دانلود از بیت تورنت ، اشتراک گذاری فایل ها (آپلود کردن آنها) ، دانلود ویدئو از سایت های اشتراک گذاری مانند یوتیوب ، گوگل ویدیو و به طور کلی فایل های FLV ، کنترل از راه دور! ، سازگاری کامل با فرمت های صوتی و تصویری ، تحت مجوز GPL ، مدیریت هوشمند فایل های دانلود شده و قابلیت زمان بندی ، قابلیت محدود سازی سرعت دانلود و ترافیک ، دانلود کامل سایت به صورت دانلود زنجیره ای صفحات ، دانلود همزمان چند فایل ، سازگاری با فرمت های فشرده ، پشتیبانی از 30 زبان مختلف دنیا از وی‍ژگیهای این دانلود منیجر است .


دانلود Free Download Manager

✅ نام نرم افزارFree Download Manager❤️ تعداد دانلود347477
⭐نسخه نرم افزار6.21.0.5629🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل40 و 47 مگابایت

قابلیت های نرم افزار مدیریت دانلود Free Download Manager

 

- دانلود فیلم فلش ، دانلود فیلم از سایتهای ویدئو مانند یوتیوب، گوگل ویدئو، و غیره. این ویدئو را می توانید در فرمت FLV ذخیره کنید یا به یک فرمت مبحوب ویدیوی دیگر تبدیل نمایید.

- پشتیبانی از بیت تورنت ، دانلود فایل با استفاده از پروتکل بیت تورنت

- مدیریت آپلود : راه آسان برای به اشتراک گذاشتن فایل های خود  ، آپلود فایل و یا پوشه ها به راحتی و به اشتراک گذاری آنها با سایر کاربران.

- کنترل از راه دور : مشاهده لیست فعال و کامل از راه دور و از طریق اینترنت

- قابلیت ایجاد نسخه قابل حمل از نرم افزار و حمل آن با فلش دیسک

- بهبود پشتیبانی از فایلهای صوتی و تصویری : پیش نمایش فایل های صوتی و تصویری قبل از دانلود و تبدیل فرمت فایل پس از دانلود.

- شتاب دهنده ی دانلود : نرم افزار فایل را به چند بخش تبدیل می کند و تکه ها را همزمان دانلود می کند و باعث افزایش چشمگیر سرعت دانلود می شود.

- قابلیت رزیوم : از سرگیری دانلود قطع شده دقیقا از جایی که فایل دانلود شده قطع شده است.

- مدیریت هوشمند فایل و نرم افزارها : دانلود منیجر FDM به صورت هوشمند برای فایل های دانلود شده فولدر ایجاد کرده و با توجه به فرمت انها در فولدر مشخص شده قرار می دهد

- تنظیم ترافیک باری دانلود : شما قادر به محدود سازی پهنای باند خودتان توسط گزینه مذکور در نرم افزار می باشید

- دانلود صفحات HTML : با این حاصیت قادر به دانلود یک صفحه و یا تمامی وب سایت خواهید بود.

- محافظت در برابر اسپای وار ها و بدافزارها : شما قادر به خواندن نظرات سایرین که فایل را دانلود کرده اند می باشیدد و می توانید تشخصی دهید فایل مخرب است یا سالم

- پشتیبانی از 30 زبان مختلف

- کاملا رایگان و 100 ٪ امن

 

 

 

Free Download Manager

پسورد فایل :
کپی