آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ترجمه متون در هنگام چت با یاهو مسنجر با پشتیبانی از زبان فارسی - Yahoo Messenger Translator Pro 4.1.1

ترجمه متون در هنگام چت با یاهو مسنجر با پشتیبانی از زبان فارسی - Yahoo Messenger Translator Pro 4.1.1

در این پست نرم افزار جدید Yahoo Messenger Translator Pro را آماده کرده ایم. اگر با استفاده از این نرم افزار درحال صحبت با شخصی باشید که به زبان شما صحبت نمی کند ، مطمئنا برای شما مشکل پیش خواهد آمد. در این صورت مجبورید تک تک کلمات را با نرم افزار یا سایت های ترجمه متن ، به زبان خود برگردانید.
اما امروز در سایت پاتوق یو نرم افزاری برای شما آماده کرده ایم که راه حلی بهتر و سریعتر را ارائه می کند. با نصب این نرم افزار یک قسمت جدید به پنجره مسنجر شما اضافه می شود که می توانید از طریق آن صحبت های طرف مقابل را به بیش از 20 زبان مختلف به صورت ترجمه شده ببینید. قابلیت مهم و قابل ذکر این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی است که کار را برای کاربران فارسی زبان بسیار راحت تر خواهد کرد. پس از خواندن متن نوشته شده توسط شخص مقابل به زبان دلخواه می توانید نوشته خود را به هر زبانی بنویسید و ترجمه آن به زبان دیگری را برای او ارسال نمایید. روند انجام کار بسیار سریع و بدون فوت وقت بوده و باعث کند شدن روند صحبت نخواهد شد.

پسورد فایل :
کپی