آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » دانلود نرم افزار حرفه ای طراحی وب سایت WebAcappella Pro v4.4

دانلود نرم افزار حرفه ای طراحی وب سایت WebAcappella Pro v4.4

در دنیای امروز همه چیز با اینترنت گره خورده است و داشتن یک سایت و یا وبلاگ تقریبا ضروری به نظر می رسد. همچنین طراحی سایت و وبلاگ یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا می باشد. شاید شما هم دوست داشته باشید یک طراح وب شوید! با نرم افزار WebAcappella شما نیز می توانید طراح شوید بدون دانستن و آشنایی با کدهای HTML به سادگی برای خود و دیگران سایت طراحی کنید. این ابزار در هر لحظه پیش نمایشی از چیزی که ساخته اید به شما نشان میدهد علاوه بر آن دارای ابزارهایی بی نظیر مانند اضافه کردن آلبوم های تصویری، دکمه ها، منوهای جذاب، بخش های چند رسانه ای، ابزارهای چند زبانی، فریم ها، تصاویر و …می باشد. استفاده از نرم افزار WebAcappella بسیار آسان است و هر کسی در هر سطحی می تواند با این نرم افزار کار کند.

 

روش نصب و کرک نرم افزار WebAcappella Pro :
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل Intuisphere.WebAcappella.Pro.v4.4.0.2224.exe?5236512 به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل WebAcappella4.exe?5236512 را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
5 – پس از کپی فایل کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
6 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.

پسورد فایل :
کپی