آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » دانلود نرم افزار تماس ویدیویی با کیفیت SSuite UltraCam Video Phone 2.4.1.1

SSuite UltraCam Video Phone دانلود

تماس ویدیویی SSuite UltraCam Video Phone

 

نرم افزار SSuite UltraCam Video Phone ابزار قابل اعتمادیست که با استفاده از آن می توانید کنفرانس های ویدیویی بین دو نفر که به اینترنت متصل هستند ایجاد کنید. این نرم افزار هم چنین به شما اجازه می دهد که تماس ویدیویی را با استفاده از سیم، LAN, Wi-Fi بر اساس آدرس ip برقرار کنید. این نرم افزار بر اساس پلتفرم DirectX ساخته شده است تا از کیفیت و سرعت ارتباط ویدیویی شما اطمینان حاصل شود. گیرنده و فرستنده این نرم افزار می تواند به خوبی با وب کب شما سازگار شود و  بدون قطعی و بدون افت سرعت تمامی اطلاعات را دریافت و ارسال کند. صرف نظر از این که شما چه کد ها و چه نرم افزار های دیگری را بر روی سیستم خود نصب کرده اید این نرم افزار بیشترین بازده کیفیتی ویدیویی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار بر روی Windows 7 / 8 / 10 (32/64-bit) قابل اجراست.

 

ویژگی های نرم افزار SSuite UltraCam Video Phone :

 

- شما در این نرم افزار می توانید لیستی از تماس ها تهیه کنید که هر نفر بر اساس آدرس ip و نامش چیده شده باشد. این نرم افزار پس از برقراری ارتباط به سرعت ip آدرس شما را یافته و آن را بالای صفحه نشان می دهد.
- زمانی که شما با کاربر دیگری در حال صحبت هستید، صدای زنگ زده نمی شود و تنها در این نرم افزار اعلامیه ای برای شما می آید که شخصی سعی در برقراری تماس با شما را دارد. هم چنین با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را با انواع فرمت ها به اشتراک بگذارید و پیام های متنی بفرستید.
- علاوه بر این ها فیلتر هایی در این نرم افزار تعبیه شده اند که از کیفیت و میزان صدایی ارسالی و دریافتی اطمینان حاصل شود.
- برای این که از این نرم افزار بتوانید استفاده کنید باید این نرم افزار بر روی سیستم هم تماس گیرنده و هم دریافت کننده تماس نصب شده باشد.
- برای استفاده از این نرم افزار شما به وب کم، میکروفون و LAN  یاWi-Fi یا Internet نیاز دارید.

پسورد فایل :
کپی