آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » اف.تی.پی » نرم افزار انتقال فایل از طریق اف تی پی Rumpus Pro 8.2.11

دانلود نرم افزار Rumpus Pro برای ویندوز

 

Rumpus راه ساده ای برای ساخت FTP و انتقال فایل ها بر روی وب می باشد. با این نرم افزار می توانید بدون زحمت خاصی فایل های خود را به طور مستقیم آپلود و دانلود کنید. رابط کاربری تحت وب این نرم افزار تمام مرورگر های استاندار وب را ساپورت می کند و این نرم افزار به طور کامل قابلیت سفارشی شدن برای برند و شرکت شما را دارد. هم چنین rumus به شدت امن بوده و فایل ها را با رمز گذاری های امن منتقل می سازد. وجود کنترل های کامل دسترسی برای کاربر از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار Rumpus :

 

- در حالی که این نرم افزار به شدت سبک بوده، به کاربران اجازه می دهد که با سریعترین سرعت ممکنی که اینترنت آنها بهشان اجازه می دهد، فایل ها را انتقال دهند. هم چنین این نرم افزار چندان از عملکرد پردازشگر شما نمی کاهد و می توانید تعداد زیاد دیگری اپلیکشن و نرم افزار باز کنید.

- برخلاف نرم افزار های مشابه، کار با این نرم افزار آسان بوده و در عین حال مناسب برای افراد حرفه ای نیز می باشد.

- علاوه بر این که شما می توانید به طور عادی از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید، Web File Manager نیز وجود دارد که با آن می توانید از قابلیت های Ftp در مرورگر خود استفاده کنید.

- این نرم افزار بر روی سیستم های مک نیز قابل اجراست.

- علاوه بر امکانات معمول این نرم افزار، ویژگی های اضافی نظیر دراپ فولدر های مستقل، تاریخچه اکانت و اجازه دسترسی و ... نیز وجود دارد.

- به جاوا  نیازی نیست، مصرف این نرم افزار از مموری شما بسیار کم می باشد.

پسورد فایل :
کپی