آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود AnyDesk 8.0.8 نصب انی دسک ابزار قدرتمند کنترل کامپیوتر از راه دور

نرم افزار AnyDesk

AnyDesk محبوب ترین ابزار کنترل کامپیوتر از راه دور می باشد. این ابزار با استفاده از کدک های ویدیویی جدید به طور خاص برای کسانی که دنبال یک رابط گرافیکی عالی می باشند طراحی شده است. این ابزار دارای رابط کاربری ساده و حجم کمی می باشد ، تبادل اطلاعات از طریق درگاه امن TLS1.2 مقدور می باشد و به همین دلیل نرم افزار امنیتی بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد.

AnyDesk شما را قادر می سازد تا از هر جایی کامپیوتر شخصی خودتان را کنترل کنید ، همچنین قادر می باشید تمامی برنامه های کاربردی، اسناد و عکس را کنترل کنید. نرم افزار هیچ گونه اثری در کامپیوتر شما به جای نمی گذارد و دارای کنترل آسانی می باشد.


دانلود AnyDesk

✅ نام نرم افزار AnyDesk ❤️ تعداد دانلود 147596
⭐نسخه نرم افزار 8.0.8 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 5 مگابایت

قابلیت های نرم افزار AnyDesk

 

- قابلیت کنترل از راه دور لپ تاپ های گم شده

- اتصال ایمن و رمزگذاری شده به کامپیوتر

- ابزاری کم حجم

- رابط کاربری کاملا آسان

 

سوالات متداول مرتبط با Anydesk


نرم افزار Anydesk دقیقا کاری انجام می دهد ؟

✔️ انی دسک یک ریموت دسکتاپ فوق العاده و کم حجم و رایگان می باشد که توسط ان قادر به اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ دیگری در سراسر دنیا خواهید بود ، سرعت بالای اتصال و کنترل کامل کامپیوتر سیستم متصل شده از مزایای این ابزار عالی می باشد .

 

Anydesk روی چه سیستم هایی قابلیت نصب دارد؟

✔️ انی دسک قابلیت نصب روی ویندوز ، مک ، لینکوس و اندروید می باشد و شما تنها با دانلود و دو کلیک قابلیت اتصال دسترسی به محیط نرم افزار را خواهید داشت ، در ابتدای اجرا شما بدون نیاز به نصب و با اجرای فایل دانلود شده می توانید از امکانات انی دسک لذت ببرید.

 

چرا اتصال من در انی دسک قطع و وصل می شود و پایدار نیست؟

✔️ یکی از مهمترین چیزهایی که برای استفاده با کیفیت از انی دسک نیاز دارید یک اینترنت با سرعت بالا و پایدار یعنی پینگ پایین می باشد ، در صورت تداخل در اینترنت اتصال شما با قطعی همراه خواهد بود.

 

آیا دانلود Anydesk رایگان است ؟

✔️دانلود و استفاده از این ابزار کاملا رایگان است ، در ضمن در صورت نیاز به امکانات بیشتر می توانید نسخه پولی ان را خریداری کنید که صد البته اصلا نیاز نخواهید داشت چون نسخه رایگان تمامی نیازهای شما را برطرف می کند.


اطلاعات تکمیلی دانلود انی دسک :


نسخه نرم افزار : 7.0.10
هزینه دانلود : رایگان
شرکت سازنده : Anydesk
حجم فایل : 3 مگابایت
دسته بندی : ابزار اینترنت
پسورد فایل :
کپی