آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مسنجر » دانلود مسنجر ایرانی ایطاها - eTaha 2.65

دانلود مسنجر ایرانی ایطاها - eTaha 2.65

پیام رسان etaha به منظور فراهم آوردن زمینه ای مناسب برای ارتباط کاربران به صورت زنده تولید شده است. مهم‌ترین کاربرد و استفاده آن ارتباط یک به یک با اساتید و نخبگان، پاسخ گویی مراکز فرهنگی‏، برگزاری کنفرانس و سمینار، آموزش از راه دور است. از ویژگی‌های مهم نرم افزار سالن‌های ویدئو کنفرانس، صفحه انجمن جهت درج مقالات و اخبار و انتخاب پایگاه های برگزیده در نرم افزار است.

در هر محلی که سکونت دارید، می‌توانید پرسش خود را به صورت زنده مطرح و پاسخ آن را دریافت دارید. کاربران می‌توانند برای برگزاری کنفرانس‌های گروهی، اقدام به ساخت سالن نمایند. کافی است یک درخواست به مدیر سیستم ارسال کنند، حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت سالن مورد نظر آنان ساخته می‌شود. یکی از شرایط درخواست سالن، رعایت قوانین و مقررات تعیین شده در پایگاه است.

 

امکان جستجوی نخبگان و کارشناسان.
جستجوی نخبگان در این پیام رسان از امکانات منحصر به فرد آن است. چنانچه بخواهید با استاد و کارشناس خاصی در تخصص‌های مختلف ارتباط برقرار کنید کافی است در پنجره جستجوی برنامه، از فیلد کارشناس، تخصص مورد نظر را انتخاب و به جستجوی استاد و کارشناس آن رشته دسترسی و ارتباط برقرار کنید. جستجوی کارشناسان هم در پیام رسان و هم در سایت قابل دسترسی می‌باشد.


ویژگی‌های جدید این نسخه :

تغییرات اساسی در ظاهر برنامه
امکان تغییر رنگ در پوسته برنامه
امکان گفتگوی صوتی یک به یک
ویدئو کنفرانس در سالن‌های گفتگو
تخته آموزشی جهت استفاده در کلاس‌های مجازی
بهینه سازی برنامه
راه اندازی برنامه با 3 زبان
افزایش امکان مدیریتی برای مدیران اتاق ها
پسورد فایل :
کپی