آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » طراحی وب » ابزاری قدرتمند جهت ساخت صفحات وب به صورت متحرک Adobe Edge Animate CC 2015 6.0.0.400

ابزاری قدرتمند جهت ساخت صفحات وب به صورت متحرک Adobe Edge Animate CC v2014.1

بی شک دوران طراحی وب دگرگون شده است و طراحی های کسل کننده و قدیمی دیگر دورانش به سر آمده است. Adobe Edge Animate CC ابزاری عرضه شده توسط کمپانی عظیم Adobe می باشد که شما را برای این تغییرات اماده می کند و توسط ان قادر به ساخت و طراحی صفحات وب به اصطلاح امروزی خواهید بود.

توسط این ابزار قادر به ساخت انیمیشن های HTML تعاملی خواهید بود و توسط این نرم افزار شما می توانید برای کامپیوتر و موبایل صفحات وب را بهینه کنید. Adobe Edge Animate CC از متد های جدید طراحی وب نظیر HTML5, javascript و CSS3 به خوبی پشتیبانی می کند. رابط بصری و امکاناتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد دست شما را در سفارشی سازی و حرفه ای کردن صفحات وب کاملا باز می کند ، صفحات وب را همچنینی می توانید با این ابزار برای تمامی مرورگرها و گوشی های موبایل بهینه کنید.

خلق انیمیشن های زیبا برای وب سایت نیز از دیگر کارهای این نرم افزار می باشد که به لطف ابزارهای درونی نرم افزار و تایم لاین بسیار پیشرفته آن دقیقا مانند یک طراح وب حرفه ای می توانید ظاهر شوید. دقت داشته باشید این نرم افزار فقط قابلیت نصب روی ویندوز 7 و 8 نسخه 64 بیتی را داراست.

 

قابلیت های نرم افزار Adobe Edge Animate CC 2015 :

 

- پشتیبانی از ویدیوهای HTML5

- قابلیت وارد کردن شیت های طراحی شده نرم افزارهای Flash Pro, Photoshop و ابزارهای گرافیکی دیگر

- توانایی کپی و جاگذاری طرح های SVG از Illustrator

- قابلیت زوم دستی

- پشتیبانی از صوت های HTML5

- پشتیبانی از طراحی ریسپانسیو

- دسترسی به کتابخانه جاوا اسکریپت

- گزینه های مختلف توزیع و چیدمان

- طراحی سریع تر با پشتیانی از CDN

- پشتیبانی از فونت های وب

 

ابزاری قدرتمند جهت ساخت صفحات وب به صورت متحرک Adobe Edge Animate CC 2015 6.0.0.400

 

پسورد فایل :
کپی