آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » طراحی وب » نرم افزار طراحی سایت TemplateToaster Pro 5.0.0.6974

TemplateToaster Pro ابزار طراحی وب پیشرفته می باشد که توسط آن شما قادر به طراحی صفحات وب پیشرفته خواهید بود ، توسط این ابزار شما به راحتی قادر به ایجاد قالب برای سیستم های مدیریت محتوایی نظیر وردپرس، دروپال ، Magento ، جوملا و وب سایت های HTML5 و CSS3 و قالب های e107 به راحتی خواهید بود. این ابزار دارای سهولت کار و قابلیت های ویژه برای طراحی می باشد که کار با آن را برای هر شخصی آسان می کند. در ادامه به بررسی قابلیت های ویژه این ابزار خواهیم پرداخت.

 

نرم افزار طراحی سایت TemplateToaster Pro 5.0.0.6974

 

طراحی ریسپانسیو :

 

قالب های طراحی شده توسط این نرم افزار واکنشگرا ( ریسپانسیو ) می باشد ، بدین معنی که قالب در تمامی تبلت ها ، گوشی ها  ، آیفون و آیپد به صورت درست نمایش داده می شود .

 

سازگار با مرورگرهای مختلف :

 

استیال های ساخته شده با این ابزار قابلیت نمایش صحیح در اینترنت اکسپلورر 7، 8، 9، 10، فایرفاکس، کروم، اپرا، سافاری، مرورگرهای تلفن همراه (طراحی پاسخگو) و تمامی مرورگرهای استاندارد را دارا می باشد.

 

پشتیبانی از سیستم های مدیریت محتوا :

 

توسط این نرم افزار قابلیت طراحی قالب برای وردپرس، دروپال ، قالب جوملا، Magento ، تم E107, WooCommerce و ... را دارا می باشید.

 

ادغام با رسانه های اجتماعی :

 

بدون نیاز به برنامه نویسی دستی برای اضافه کردن دکمه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک, Linkedin, توییتر, و غیره می توانید توسط این نرم افزار به صورت خودکار این دکمه ها را در قالب ها قرار دهید.

 

ویرایشگر WYSIWYG :

 

ارائه یک ویرایشگر WYSIWYG پیشرفته برای ویرایش بصری، در طراحی قالب های HTML5 و CSS3 بسیار مفید می باشد. همراه این ادیتور تمامی امکانات لازم برای طراحی قالب های حرفه ای موجود می باشد.

 

پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن :

 

با استافده از این خاصیت شما بدون استفاده از منو های نرم افزار و تنها با قابلیت کشیدن و رها کردن می توانید عناصر صفحه را دستکاری و یا تغییر اندازه دهید ، همچنین قادر به تغییر سایز قسمت های مختلف با استفاده از ماوس خواهید بود.

 

ایجاد اسلاید شوهای خیره کننده :

 

بدون نیاز به دانستن برنامه نویسی و فقط با عناصری که نرم افزار در اختیار شما می گذارد قادر به طراحی اسلاید شو های حرفه ای خواهید بود.

 

فونت ها و رنگ های زیاد در دسترس :

 

نرم افزار رنگ و فونتهای سفارشی برای حرفه ای کردن طرح در اختیار شما قرار می دهد.

 

پروتکل انتقال سایت ساخته شده :

 

با استفاده از پروتکل ftp شما قادر به آپلود سایت ساخته شده بر روی سرور میزبان خود خواهید بود.

 

پشتیبانی از HTML5 & CSS3 :

 

نرم افزار از سبک جدید ساخت HTML5 & CSS3 پشتیبانی می کند و این باعث کاهش حجم و افزایش سرعت بارگذاری قالب شما می شود.

 

والید بودن از نظر W3C :

 

HTML و CSSساخته شده کاملا استفاده می باشد و دارای استاندارد W3C می باشد.

 

پسورد فایل :
کپی