آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود فیلم متولد 65 با کیفیت بالا

دانلود فیلم متولد 65

دانلود قانونی فیلم متولد 65

فیلم متولد 65 با سه کیفیت مختلف

 

متولد 65 فیلمی به کارگردانی مجید توکلی و نویسندگی جمیله دارالشفایی و تهیه کننده گی محمدمهدی عسگرپور می باشد. متولد 65 محصول سال 1393 است این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. فیلم متولد 65 در ابان 1395 در سینماها اکران شد. داستان فیلم زندگی دختر و پسری را روایت میکند که انها رویای پولدار شدن را در سر دارند برای همین خود را در شخصیت های مختلف اجتماعی جا میزنند. تا بلکه از این طریف بتوانند به خواسته خود دست یابند انها طی اتفاقی به اعنوان خریدار به ساختمانی مراجعه میکنند. و در ادامه داستان با حقایقی رو به رو میشوند. زمان فیلم 90 دقیقه می باشد. در باره کارگردان کار مجید توکلی قبل از اینکه به عنوان یک کارگردان فیلم بلند شناخته شود مدتی به عنوان دستیار کارگردان ظاهر میشد. و بعد ها با ساخت فیلم پیتوک کارگردانی را اغاز نمود تا اینکه اولین ساخته فیلم بلند خود یعنی متولد 65 را عرضه نمود.

بازیگران فیلم متولد 65 : پدرام شریفی ، هنگامه حمید زاده ، احسان امانی ، مریم سعادت ، علیرضا استادی ، لادن نازی ، آنا نعمتی ، مجید رضایی

دانلود فیلم متولد 65

 

متولد 65 را میتوان یکی از بهترین فیلم های سی چهارمین جشنواره فیلم فجر دانست چراکه نویسنده کار با درست قرار دادن سوژه ها و اتفاقات یک فیلم خوب را خلق کرده است در این پست برای شما متولد 65 را با سه کیفیت مختلف و دانلود کاملا قانونی آماده دانلود کرده ایم ، بدون شک خرید نسخه قانونی که توسط شرکای تجاری فیلم صورت میگیرد می تواند این فرهنگ را در بین کاربران جا بیندازد که بتوانند بازیگرانن و کارگردان را به ادامه کارشان ترغیب کند.


لیست دانلود

دانلود دانلود قانونی متولد 65 کیفیت 480 | کیفیت 720 | کیفیت 1080


 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.3/5)
پسورد فایل :
کپی