آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود فیلم این زن حقش را می خواهد با کیفیت بالا

دانلود فیلم in zan haghash ra mikhahad

دانلود قانونی فیلم این زن حقش را می خواهد

با سه کیفیت مختلف

 

این زن حقش را می خواهد فیلمی به کارگردانی محسن توکلی نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی ناصر شعبانی محصول سال 1394 می باشد. این فیلم در 24 مهر 1395 در سینماها ایران اکران شد. داستان فیلم از انجایی شروع میشود که چهار سال تلاش پایداری و صبوری یک زن به نام فرزانه را روایت میکند که سعی دارد حق قانونی خود را بگیرد حق قانونی اش از طریق مراجع قضایی برای قصاص فردی که او را مضروب ( اسید پاشی ) کرده دارد او در گرفتن حق خود دچار مشگلات و حوادث عجیب و پیچیده ای میشود تلاش و سرسختی فرزانه برای گرفتن حق از قانون مسیر جدیدی برای او ایجاد میکند.

بازیگران فیلم این زن حقش را می خواهدمیترا حجار ، کامران تفتی ، لعیا زنگنه ، افسانه پاکرو ، روشنک عجمیان ، مینا جعفرزاده ، رسول توکلی ، رضا اشتیانی 

 

دانلود فیلم in zan haghash ra mikhahad

 

این زن حقش را می خواهد را میتوان یکی از بهترین فیلم های سی چهارمین جشنواره فیلم فجر دانست چراکه نویسنده کار با درست قرار دادن سوژه ها و اتفاقات یک فیلم خوب را خلق کرده است در این پست برای شما این زن حقش را می خواهد را با سه کیفیت مختلف و دانلود کاملا قانونی آماده دانلود کرده ایم ، بدون شک خرید نسخه قانونی که توسط شرکای تجاری فیلم صورت میگیرد می تواند این فرهنگ را در بین کاربران جا بیندازد که بتوانندد بازیگرانن و کارگردانن راا به ادامه کارشان ترغیب کند.


لیست دانلود

دانلود دانلود قانونی ابد و یک روز کیفیت 480 | کیفیت 720 | کیفیت 1080


  دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.3/5)
پسورد فایل :
کپی