آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود فیلم ویلایی ها با کیفیت بالا

دانلود vilaeiha

 

دانلود قانونی فیلم ویلایی ها
با 4 کیفیت مختلف


ویلایی ها فیلمی به کارگردانی منیر قیدی نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و تهیه کنندگی سعید ملکان می باشد که در واپسین روزهای اردیبهشت 1395 با حضور طناز طباطبایی کلید خورد فیلم ویلایی ها برای نخستین بار در سی پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در امد. و موفق به کسب جوایزی شد ویلایی ها قصه خانواده های فرمانده هان سپاه و ارتش در سال 1365 است. عزیز زن 50 ساله ای است که همراه نوه های خود وارد ویلایی ها می شود الیاس نیز راننده بسیجی هست که هر وقت وارد مجموعه میشود همه نکران این میشوند که شاید خبر شهادت یکی از فرمانده هان را بدهد. پس از مدتی سیما عروس عزیز است از تهران میاید. تا بچه های خود را به خارج از کشور ببرد.
بازیگران فیلم ویلایی ها : طناز طباطبایی ، پریناز ایزدیار ، اناهیتا افشار ، ثریا قاسمی ، صابر ابر ، علی شادمان ، علیرضا داوری ، فریما کهنمویی


دانلود vilaeiha


ویلایی ها را میتوان یکی از بهترین فیلم های دانست چراکه نویسنده کار با درست قرار دادن سوژه ها و اتفاقات یک فیلم خوب را خلق کرده است در این پست برای شما ویلایی ها را با سه کیفیت مختلف و دانلود کاملا قانونی آماده دانلود کرده ایم ، بدون شک خرید نسخه قانونی که توسط شرکای تجاری فیلم صورت میگیرد می تواند این فرهنگ را در بین کاربران جا بیندازد که بتوانندد بازیگرانن و کارگردانن را به ادامه کارشان ترغیب کند.

پسورد فایل :
کپی