آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود فیلم ماجرای نیمروز با کیفیت بالا

دانلود فیلم ماجرای نیمروز با کیفیت بالا

 

دانلود قانونی ماجرای نیمروز
دانلود با سه کیفیت مختلف


ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمد حسین مهدویان است که فیلمنامه اش توسط خود محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده است تهیه کنندگی ان بر عهده سید محمود رضوی می باشد. ماجرای نیمروز محصول سال 1395 می باشد فیلم ماجرای نیمروز در سی پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت نمود. فیلم به ترور های سال 1360 به دست گروه مجاهدین خلق می پردازد این درگیری ها پس از ابوالحسین بنی صدر بعنوان رئیس جمهور توسط مجلس شدت میگیرد گروهک های ضد حکومت مانند مجاهدین دست به ترور موفق و ناموفق مقامات ارشد حکومت میزنند. از سوی دیگر سازمان اطلاعات کشور با همکاری هم درصد دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق می باشند در این میان روابط سابق بین یکی از اعضای سپاه و زنی از اعضای مجاهدین خلق که در گذشته در دانشگاهی همکلاسی بودند شکل میگیرد.
بازیگران فیلم ماجرای نیمروز : مهرداد صدیقیان ، احمد مهرانفر ، هادی حجازی فر ، مهدی زمین پرداز ، محیا دهقانی ، لیندا کیانی ، حسین مهری ، جواد عزتی ، مهدی پاکدل

 

فیلم ماجرای نیمروز

 

ماجرای نیمروز را میتوان یکی از بهترین فیلم های دانست چراکه نویسنده کار با درست قرار دادن سوژه ها و اتفاقات یک فیلم خوب را خلق کرده است در این پست برای شما ماجرای نیمروز را با سه کیفیت مختلف و دانلود کاملا قانونی آماده دانلود کرده ایم ، بدون شک خرید نسخه قانونی که توسط شرکای تجاری فیلم صورت میگیرد می تواند این فرهنگ را در بین کاربران جا بیندازد که بتوانندد بازیگرانن و کارگردانن را به ادامه کارشان ترغیب کند.


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی